پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272283
بر همه مسلمانان فرض است در کنار حزب‌الله سرافراز بايستند
تاریخ انتشار : 1403/07/08 10:32:46
نمایش : 34
امام‌جمعه فارسان گفت: بر همه‌ي مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بايستند و در رويارويي با رژيم غاصب و ظالم و خبيث آن را ياري کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در تجمع مردم شهر فارسان در محکوميت رژيم صهيونيستي در به شهادت رساندن سيدحسن نصرالله دبير کل حزب‌الله لبنان گفت: مصيبت وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان‌الله تعالي عليه)، ولي امر مسلمين حضرت سيد علي خامنه‌اي (مدظله‌العالي) سايه‌اش بلند، مراجع عظام، مجاهدين، مؤمنين، تسليت عرض مي‌نماييم.

وي افزود: به ملت مقاومت، مردم صبور و مجاهد ما، همه ملت اسلام، همه آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور ايشان، به جناب آقاي سيد حسن نصرالله رضوان، دبير کل حزب‌الله لبنان تبريک مي‌گوييم خداوند متعال به او به‌عنوان شهيد راه بيت‌المقدس و فلسطين تسليت عرض مي‌نماييم.

امام‌جمعه فارسان به پيام مهم رهبر انقلاب اسلامي درباره قضاياي اخير لبنان اشاره داشت و افزود: بر همه‌ي مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بايستند و در رويارويي با رژيم غاصب و ظالم و خبيث آن را ياري کنند.» حال سؤال اين است که ما چگونه مي‌توانم عامل به اين حکم باشيم؟

وي تصريح کرد: پايه و اساس اين حکم بر حمايت و کمک به مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بر مبناي امکانات مسلمانان هست خواه اين امکانات مالي باشد يا نظامي يا امدادي، در ذيل به چند نوع از انواع کمک‌ها اشاره مي‌کنم:
 يکي از رايج‌ترين و کارسازترين کمک‌ها، کمک مالي است که دست رهبران و فرماندهان ميدان را براي تأمين نيازها باز مي‌کنم؛ و ديگر از نيازهاي مبرم اين ايام، تأمين خون براي مجروحين هست که ما مي‌توانيم با اهداء خون اين نياز را تأمين کنيم.

وي اظهار داشت: از ديگر نيازهاي حياتي و بسيار مهم تبيين حقايق براي مردم در چهارچوب فعاليت‌هاي رسانه‌اي در سطوح مختلف است. آنچه واضح و مبرهن است تمرکز اسرائيل بر مهندسي افکار عمومي از طريق رسانه‌ها با راهبردهاي متنوعي چون ترساندن مردم از مقاومت، نااميد ساختن مردم از پيروزي، قرار دادن مردم در مقابل محور مقاومت و ... در قالب عمليات‌هاي رواني رسانه‌اي است که بهترين راه مقابله با آن تبيين حقايق و خنثي‌سازي روايت واژگونه اسرائيل است.

امام‌جمعه فارسان بيان داشت: نيروي محور مقاومت بودن، صرفاً به اسلحه دست گرفتن و حضور در منطقه نبرد نيست. مقاومت نيروي تبيين‌کننده رسانه‌اي نيز نياز دارد. حمايت تسليحاتي و نظامي نيز از ديگر انواع کمک به مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز است که البته با توجه به ماهيت و شکل جنگ‌هاي امروزي ديگر نيروي داوطلب مردميِ آموزش نديده جايي در آن ندارد. در نبرد امروز تکنولوژي، تخصص، موشک، پهپاد و ... هست که حرف اول را ميزند که عملاً اين امکانات در اختيار افراد عادي جامعه نيست و بايد قطعات مختلف محور مقاومت بر اساس امکاناتي که دارند در اين حوزه ورود داشته باشند.

وي افزود: کمک‌هاي امدادي نيز از ضرورت‌هاي عرصه کمک هست. تيمهاي پزشکي و پرستاري، تجهيزات پزشکي و دارويي مي‌تواند مشکلات متعددي از مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز را برطرف کند. بر همه‌ي ما فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بايستيم. حال بنگريم که ما چه امکاناتي را داريم و چه کمک‌هايي را مي‌توانيم انجام دهيم.


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html