پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251387
دشمن در فضاي مجازي به دنبال پاشيدن بذر نااميدي است
تاریخ انتشار : 1401/02/21 08:49:41
نمایش : 1487
فرماندار شهرستان فارسان گفت: در فضاي مجازي دشمن تلاش مي‌کند تا با بزرگ‌نمائي مشکلات و ناکارآمدي برخي از مسئولان و تعميم اين ناکارآمدي به کليت مسئولان نظام، بذر نااميدي را در جامعه بپاشند و هرگونه اميد مردم به اصلاح وضع موجود و پيشرفت را نااميد کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت فرارسيدن هفته معلم و به‌منظور گراميداشت مقام شامخ معلمان عزيز کشورمان، زنگ سپاس معلم با حضور جمعي از مسئولان شهرستاني در دبيرستان نمونه مهين کريمي شهر فارسان به صدا درآمد.
 
 در اين مراسم سيد هادي صالحي فرماندار شهرستان فارسان گفت: جهاد تبيين راهکار مقابله با جنگ رسانه‌اي دشمن دانست و وارونه نمائي واقعيت‌ها و نااميدي مردم از نظام را هدف اصلي اين جنگ عنوان کرد.

 
صالحي بيان داشت : ان‌شاءالله اداره اين شهر و شهرستان در آينده نزديک به دست شما دختران انقلاب خواهد بود و من ايمان‌دارم که افق تمدن نوين اسلامي با تلاش شما عزيزان محقق خواهد شد و زمينه ظهور آقا امام زمان فراهم خواهد شد.

وي در ادامه عنوان کرد: وارونه نمايي واقعيت‌هاي مرتبط با ايران و تلاش براي جهت‌دهي به اذهان عموم مردم و نخبگان و مسئولان از همان ابتداي انقلاب موردتوجه دشمنان اين نظام بوده است اما با گسترش فضاي مجازي در جامعه امروز، اين امر شدت يافته و در کنار ساير محورهاي تهاجم همچون تهاجم اقتصادي، سياسي و امنيتي و... به يکي از مهم‌ترين محورهاي تهاجم همه‌جانبه دشمن عليه نظام اقتصادي تبديل‌شده است.
 

سيد هادي صالحي در ادامه عنوان کرد: در اين جنگ دشمن تلاش مي‌کند تا با بزرگ‌نمائي مشکلات و بزرگ‌نمائي ناکارآمدي برخي از مسئولان و تعميم اين ناکارآمدي به کليت مسئولان نظام، بذر نااميدي را در جامعه بپاشند و هرگونه اميد مردم به اصلاح وضع موجود و پيشرفت را نااميد کنند.
 
در پايان مسئولان از نمايشگاهي که به‌منظور تکريم مقام معلم توسط دانش آموزان برپاشده بود بازديد کردند.

 انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html