پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250775
با حضور در انتخابات پيش رو و انتخاب درست به ولايت لبيک ميگوييم
تاریخ انتشار : 1400/03/14 11:53:22
نمایش : 1935
امام جمعه شهرکرد گفت: امروز متأسفانه عده‌اي مي‌خواهند ولايت را دور بزنند و در حق ايشان جفا مي‌کنند مي‌خواهند آرمان‌هاي ولايت‌فقيه روي زمين بماند اما ما با حضور در انتخابات پيش رو و انتخاب درست به ولايت لبيک ميگوييم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام افزود: بسيار خرسندم که در جمع جوانان، طلاب و شما مردم فرهيخته شهرستان فارسان هستم، تسليت عرض مي‌کنم خدمت تک‌تک شما ايام نيمه خرداد، رحلت امام بزرگوار و قيام مردم قم و همچنين سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع). دور از انتظار نيست که مردم شهيدپرور، مؤمن و انقلابي شهرستان فارسان اين مجلسي را برگزار نکنند مانند هميشه درصحنه و هميشه وفادار هستند.
 
وي در ادامه بيان داشت: شروع صحبت را با بهره‌گيري از حديثي از امام صادق آغاز مي‌کنم امام صادق (ع) نقل مي‌کنند از حضرت رسول اکرم (ص): هرکس در مسير طلب علم قرار بگيرد خداوند راه بهشت را به‌سوي او باز مي‌کند و کسي که در اين راه قرار گيرد براي رضاي خدا ملائکه بال‌هايشان را زير پاي آن طلبه پهن مي‌کنند، تمام آنچه در زمين و آسمان‌ها هست و حتي ماهيان دريا از طالب علم استقبال مي‌کنند.
 
وي اظهار داشت: امروز با شرايط يمواجه هستيم با يکسري سم‌پاشي‌ها و افکار مسموم، اگر کسي با لباس روحانيت بدعمل مي‌کند شروع به تخريب ديگر روحانيت مي‌کنند ما بايد هوشيار باشيم و جلوي اين مسموميت ها را بگيريم.
 
وي تصريح کرد: امام در تاريخ درخشيد و تحولاتي را انجام داد، امام ولايت را زنده کرد، به کشور هويت بخشيد، به مستضعفين جهان هويت بخشيد و مي‌فرمودن که با ولايت باشيد، امروز متأسفانه عده‌اي مي‌خواهند ولايت را دور بزنند و در حق ايشان جفا مي‌کنند مي‌خواهند آرمان‌هاي ولايت‌فقيه روي زمين بماند اما ما با حضور در انتخابات پيش رو و انتخاب درست به ولايت لبيک ميگوييم.
 
وي خاطرنشان کرد: امام به جامعه اميد بخشيد و امروز عده‌اي مي‌خواهند به مردم ياس تلقين کنند و خود را نزديک به امام و ولايت مي‌دانند، بار بر روي دوش رهبري بسيار سنگين است آن‌ها فکر نمي‌کنند که اين انقلاب ايستايي نداشته و هميشه روبه‌جلو حرکت کرده و اين دشمن است که هميشه رو به عقب حرکت مي‌کند و ما با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي اين القاي مسموم را از بين خواهيم برد.
 
وي در پايان افزود: اميد يکي از لايه‌هاي حرکت‌هاي من و شماست و اميد رهبري جوانان هستند، امروز رهبري را تنها نگذاريم زيرا تنها کسي که امام شناس است رهبري است ما را به ‌اشتباه نيندازند.
 
ويژه‌برنامه گراميداشت ارتحال حضرت امام خميني ره، حماسه قيام خونين ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق عليه‌السلام با حضور حاج‌آقا نکونام نماينده محترم ولي‌فقيه، امام‌جمعه، مسئولين ادارات، خانواده معظم شهدا و مردم در مکان حوزه علميه امام صادق (ع) فارسان برگزار شد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html