پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230400
وضعيت معيشتي مردم اصلا در وضع مناسبي نيست/توزيع سيصد بسته کمک معيشتي توسط سپاه در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1399/07/29 09:21:50
نمایش : 1934
در دور جديد کمک هاي مومنانه، به همت سپاه ناحيه فارسان 300 بسته کمک معيشتي بين خانواده هاي آسيب ديده از کرونا در شهرستان فارسان توزيع شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به همت سپاه ناحيه فارسان در مرحله جديدي از کمک هاي مومنانه، 300 بسته کمک معيشتي بين خانواده هاي آسيب ديده از کرونا در شهرستان فارسان توزيع شد.
 
حميد يزداني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: ارزش ريالي هر بسته کمک معيشتي نزديک به 350 هزار تومان بوده و شامل برنج، روغن، تن ماهي، ماکاروني، رب گوجه و.... مي باشد که مي تواند حداقل کمي از مشکلات خانواده هاي نيازمندي که به خاطر شيوع ويروس کرونا زندگي و کسب و کار آنها دچار اختلال شده را بکاهد.
 
يزداني خدمت به مردم را مايه مباهات و افتخار دانسته و عنوان کرد : وضعيت معيشتي مردم اصلا در وضع مناسبي نيست و کرونا باعث شده تا فشار مشکلات بر دوش خانواده ها دوچندان باشد.
 
وي تصريح کرد: متاسفانه مسئولان اجرايي نيز به جاي اينکه در ميان ميدان به حل مشکلات بپردازند يا به تفسير تاريخ پرداخته و صلح امام حسن عليه السلام  را بهانه و دستاويزي براي مقاصد شوم خود و مذاکرات و سازش با دشمن مي کنند و يا سعي مي کنند تا ترس خود را عقلاني جلوه دهند و به بازي هاي سياسي بپردازند و در اين بين مردم مانده اند و بار مشکلات.
 
وي گفت: همانطور که رهبر انقلاب بارها فرموده اند همه ما بايد با با همدلي و اتحاد در کنار يکديگر بايستيم و با رعايت پروتکل ها تلاش کنيم تا هرچه سريعتر سايه شوم اين ويروس از سر ملت مان برداشته شود و مردم به روال عادي زندگي خود بازگردند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html