پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230041
مکتب ما مکتب مقاومت است مکتبي که مي‌گويد نبايد زير بار ظلم و زور رفت /چهره حاج قاسم را نمي‌توان به‌راحتي معرفي کرد
تاریخ انتشار : 1398/11/20 08:34:30
نمایش : 1526
معاون طرح و برنامه نيروي قدس سپاه گفت: مکتب ما مکتب مقاومت است مکتبي که مي‌گويد نبايد زير بار ظلم و زور رفت و اگر زير بار ظلم و زور برويم خار و ذليل مي‌شويم منطق مقاومت منطق استقامت و عزت و پايداري است و آمريکا مي‌خواهد ما اين مقاومت را نداشته باشيم
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عبدالله مبيني در همايش بزرگ رهروان مکتب حاج قاسم در جمع مردم شهرستان فارسان به تعدادي از ويژگي‌ها شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني اشاره داشت و گفت: حاج قاسم مردي بزرگ و وارسته و فداکار بود که تنها به فکر نجات مردم و مسلمانان بود و با دلسوزي و ايثار و فداکاري براي مردم کار کرد.
وي در ادامه افزود: چهره حاج قاسم را نمي‌توان به‌راحتي معرفي کرد حاج قاسم هفت سال تمام با کساني که مي‌خواستند اسلام را بد نام کنند و به اسلام‌ستيزي برخاسته بودند بر خواست و آن‌ها را شکست داد و به قول خود ايشان اين غده خبيثه را ريشه‌کن کردند.

وي خاطرنشان کرد: جنگ با تکفيري‌ها جنگ با يک کشور نبود بلکه جنگ با 77 کشور بود که باهم متحد شده بودند تا به اسلام ضربه وارد کنند و در سخنراني که حاج قاسم در لنگرود داشتند و اين سخنراني مصادف بود با اول محرم ايشان قول صادق دادند براي براندازي داعش تکفيري‌ها که اين امر و اين قول همان‌طور که خود ايشان فرموده بودند محقق شد وهم زمان تاريخ براندازي تکفيري‌ها مصادف شد با اول ربيع اول

وي اظهار داشت: در اين انقلاب و نظام کارهاي بسيار بزرگي انجام‌شده وهيچکدام به‌درستي رسانه‌اي نشده‌اند، ما بايد بتوانيم اين کارها را رسانه‌اي کنيم که اين کار تنها با رفع ضعف پيام‌رسان‌ها محقق مي‌شود.

وي در ادامه عنوان داشت: ترامپ براي منطقه خاورميانه بي‌ثباتي را طرح‌ريزي کرده است تا بتواند بر روي منطقه مسلط شود و فکر مي‌کند مي‌تواند نگاهي که به عربستان سعودي دارد (گاو شيرده) اين نگاه را هم به ما داشته باشد، ترامپ از ما مي‌خواهد منابع را به او بدهيم و قدرت تصميم‌گيري هم نداشته باشيم.

وي تصريح کرد: قبل از انقلاب آمريکا 46 هزار مستشار در ايران داشت و هرچه مي‌خواست همان بود و اکنون نيز همين انتظار را دارد و فکر مي‌کند ما به‌راحتي کارهايي که او مي‌خواهد را انجام مي‌دهيم او تنها هدفي که دارد تسلط بر منطقه خاورميانه است چون هرکس بر اين منطقه تسلط پيدا کند يعني مي‌تواند به‌ کل دنيا حکومت کند.

وي بيان داشت: دولتمردان ما طي 6-7 سال طي جلسات نفس‌گير آمدند و برگه‌هايي نوشتند به نام برجام برگه‌هايي که تنها ما از اول به آن‌ها عمل کرديم و پذيرفتيم و به عهدمان وفا کرديم آن‌ها نه‌تنها به اين عهد وفا نکردند بلکه تحريم‌ها را نيز بيشتر کردند.

وي افزود: مکتب ما مکتب مقاومت است مکتبي که مي‌گويد نبايد زير بار ظلم و زور رفت و اگر زير بار ظلم و زور برويم خار و ذليل مي‌شويم منطق مقاومت منطق استقامت و عزت و پايداري است و آمريکا مي‌خواهد ما اين مقاومت را نداشته باشيم و سعي دارد با گسترش دموکراسي غرب بر همه سلطه پيدا کند و اگر بر کشورهاي همسايه سلطه پيدا کند و ساکن شود راحت مي‌تواند بر ما نيز رخنه کند.

وي اشاره داشت و گفت: حاج قاسم از فهم و بصيرت بالايي برخوردار بود و بسيار راحت دست دشمن را مي‌خواند براي شکست وبراندازي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌کرد و هميشه به سمت انجام کارهاي درست مي‌رفت تا استقلال و عزت کشور حفظ شود.

وي اظهار داشت: يکي از دلايلي که آمريکا در عراق شکست خورد اين بود که راهبرد طراحي‌شده امريکا در مقابل ايران با اقدامات فکورانه و مدبرانه‌اي که صورت گرفت ملت ايران از خواب خرگوشي بيدار شدند و به عمق نيات شوم آمريکا پي بردند و مقاومت خود را شروع کردند.

وي تصريح کرد: آمريکا طراحي جنگ نيابتي را شروع کرد در اين طرح نيروي آمريکايي در عراق وجود نداشت و از بين خوارج زمان نيروهايي را آموزش دادند و گروه‌هاي تکفيري را به وجود آوردند و به آموزش آن‌ها پرداختند وداعشي را به وجود آوردند که کسي فکر نمي‌کرد ما بتوانيم آن را طي 3-4 سال جمع کنيم و اين داعش روزي که به نزديکي بغداد رسيد سردار بزرگ با سازمان‌دهي و فراخواني 1300 نفر از گردان بدر زمان جنگ ايران و عراق داعش را زمين‌گير کردند؛ و اعتقاد داشتند که مي‌توان تهديد را به يک فرصت تبديل کرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html