پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230000
ملت ايران اسلامي ثابت کرده‌اند، دشمنان را زير پا خواهند گذاشت
تاریخ انتشار : 1398/10/09 12:29:14
نمایش : 1783
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: ملت ايران اسلامي در طول تاريخ همواره نشان داده‌اند که دشمنان خود را به‌خوبي مي‌شناسند و ثابت کرده‌اند که هرگز فريب آنان را نخواهند خورد و دشمنان را زير پا خواهند گذاشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميد يزداني در جمع مردم شهر فارسان در مسجد جامع اين شهر با توجه به شعار محوري مراسم ۹ دي امسال که با عنوان يوم‌الله ٩ دي مظهر بصيرت، ولايتمداري و عبور از فتنه‌ها است گفت: امروز در مقطع حساسي از تاريخ هستيم که بايد در جهت تحقق مطالبات مردم تلاش کنيم. اکنون دشمنان بعد از تمامي تلاش‌هايشان براي واردکردن آسيب به مردم ازجمله هشت سال جنگ تحميلي و فتنه‌هاي ۷۸، ۸۸، ۹۸، جنگ نرم و جنگ اقتصادي و تحريم‌هاي ناعادلانه را وضع کرده و ملت ايران تاکنون با تمام توان در برابر اين اقدامات ايستادگي کرده و اکنون زماني است که بايد اقتصاد مقاومتي را تحقق بخشيده و عرصه را مديريت کنيم.

وي تصريح کرد: 9دي روز خروش ملت ايران و غلبه جنود الهي بر جنود شيطان بود که اثبات‌کننده قابليت و کارآمدي نظام ديني مبتني بر اصل مترقي ولايت‌فقيه در عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها است.

وي بيان کرد: 9دي‌ماه پاسداشت وفاداري مردم ولايتمدار و عزيز هميشه درصحنه در دفاع از نظام و عبور عزتمندانه از فتنه‌ها و توطئه‌ها با تبعيت از هدايت‌هاي شجاعانه، مدبرانه و حکيمانه مقتداي عظيم الشان امت اسلام و قافله‌سالار صبر و بصيرت حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) است.

وي اظهار داشت: ملت ايران اسلامي در طول تاريخ همواره نشان داده‌اند که دشمنان خود را به‌خوبي مي‌شناسند و ثابت کرده‌اند که هرگز فريب آنان را نخواهند خورد و دشمنان را زير پا خواهند گذاشت.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: ملت ما هميشه پاي انقلاب و ارزش‌ها بوده و هستند و امسال هم ملت انقلابي و بصير ايران اسلامي، با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه‌ خود در مراسم نهم دي، خط بطلاني بر ياوه‌گويي‌هاي دشمنان کشيده و ولايتمداري خود را به رهبري و تجديد ميثاق با امامين انقلاب را به جهانيان مخابره مي‌کنند.

وي با تأکيد بر توجه مسئولان بر ظرفيت‌ها و توان داخلي براي حل مشکلات اقتصادي کشور، يادآور شد: دشمن در وضعيت کنوني اقتصاد کشور، در تلاش براي آلوده کردن فضاي جامعه است و همواره به دنبال سوءاستفاده از مسائل و مشکلات براي ناکارآمد جلوه دادن نظام و دوري مردم از مسئولان است، مسئولان در اين شرايط بايد با انجام دادن کار جهادي به مردم دلگرمي داده و به دنبال حل مشکلات آنان باشند.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html