پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229843
با مقاومت پيروزي بدست مي‌آيد و نه با سستي و ترس
تاریخ انتشار : 1398/03/02
نمایش : 2141
امام جمعه فارسان گفت: تجربه در تاريخ متراکم است که با مقاومت پيروزي بدست مي‌آيد و نه با سستي و ترس و درس خرمشهر، طبق فرمايشات رهبري، اين است که مبارزه سخت کوشانه همراه با ايمان با پيروزي همراه خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مراسم عطر افشاني و غبار روبي گلزار شهدا به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازي خرمشهر با حضور فرماندهان نظامي و مسئولين شهرستان فارسان و عموم مردم ولايتمدار در گلزار شهداي شهر فارسان برگزار شد.

در اين مراسم معنوي امام جمعه شهر فارسان ضمن گرامي داشت ياد و خاطره تمامي شهدا بخصوص شهداي والامقام عمليات بيت المقدس طي سخناني اظهار داشت:خرمشهر را خدا آزاد کرد و فتح خرمشهر فتح خاک نيست.

حجت الاسلام محسن ملک پور با اشاره به نامگذاري روز مقاومت گفت: تجربه در تاريخ متراکم است که با مقاومت پيروزي بدست مي‌آيد و نه با سستي و ترس و درس خرمشهر، طبق فرمايشات رهبري، اين است که مبارزه سخت کوشانه همراه با ايمان با پيروزي همراه خواهد بود.

وي در پايان افزود: امروز به برکت خون شهداي عزيز، ايران اسلامي از عزت و اقتدار کافي برخوردار است.

در پايان شرکت کنندگان در اين مراسم معنوي با غبار روبي و عطرافشاني مزار شهداء و قرائت فاتحه، ضمن اداي احترام به روح بلند و ملکوتي شهدا، بار ديگر با آرمان هاي والاي شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کردند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html