پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229828
فضاي ورزشگاه شهداي چليچه براي حريفان ساده نخواهد بود
تاریخ انتشار : 1398/02/08 11:12:35
نمایش : 2385
بدون شک تيم شهداي چليچه با حمايت بي شائبه هوادارانش، آن چنان فضاي ورزشگاه شهداي چليچه را براي رقيب سنگين مي کند که نجات از آن خيلي ساده نخواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پيروزي تيم فوتبال ساحلي شهداي چليچه در بازي حساس برابر جهان نژاديان آبادان را تبريک و به تمامي عوامل دخيل در اين پيروزي خسته نباشيد و خدا قوت عرض مينمايم و  شادي دل‌هاي مردم شهرو استانمان به واسطه‌ي نتيجه بسيار خوب دلاور مردان تيم فوتبال ساحلي چليچه موجب افتخار و سربلندي مجموعه‌ي باشگاه شهدا چليچه  گرديده است.
 
بي‌شک اين شادي حاصل تلاش و غيرت  بازيکنان و تمامي عوامل تيم فوتبال شهدا مي‌باشد که با يکدلي و همدلي هرچه بيشتر اين روزهاي خوب را رقم ميزند وخود به فکر تداوم اين موفقيت‌ها مي‌باشند.
 
در کنار اين تيم جا دارد تبريکات و تشکرات ويژه  را از هوادران پرشور و متعصب باشگاه ، رسانه‌هاي منصف استان،عوامل محترم صداوسيما ي استان  و تمامي عوامل اجرايي برگزاري بازي‌هاي تيم فوتبال ساحلي شهدااعلام بداريم و آرزو کنيم که با همين همت و تلاش تا رسيدن به هدف دست در دست يکديگر به راه پيش رو ادامه دهيم.
 
جهان نژاديان آبادان که مظلومانه و بدون پشت و پناه مالي در ليگ شرکت کرده و بيشترين هدفش حفظ سهميه است، نمي توان و نبايد توقع معجزه داشت و همين که چراغ فوتبال ساحلي را در آبادان با تحمل همه کمبودها و کاستي ها روشن نگه داشته اند، بايد ممنون بود.
 
با اين حال و با توجه به اينکه «بي مايه فطير است»، اگر اين روند ادامه پيدا کند، کار بازيکنان جهان نژاديان آبادان براي حفظ امتياز ليگ برتر قطعا و حتما سخت تر خواهد شد، مگر آنکه فريادرسي پيدا شود و به فرياد به حق آنان جواب مثبت دهد.
 
بدون شک تيم شهداي چليچه که عليرغم جواني، از انگيزه بالايي براي به رخ کشيدن شخصيت تيمي خود در نبرد با حريفان برخوردار است با حمايت بي شائبه هوادارانش، آن چنان فضاي ورزشگاه شهداي چليچه را براي رقيب سنگين مي کند که نجات از آن خيلي ساده نخواهد بود.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html