پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229654
کارشناس مسائل سياسي
اين انقلاب ماست که وجود کثيف و جنايتکار آمريکا را نمايان مي‌کند
تاریخ انتشار : 1397/09/06 12:28:14
نمایش : 2056
کارشناس مسائل سياسي گفت: انقلاب ما انقلابي است که نداي وحدت ايستادگي را به جهان مخابره کرده است و حقيقت وجود کثيف و جنايتکار آمريکا را نمايان مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،احمد راستينه،کارشناس مسائل سياسي در جمع بسيجيان شهرستان فارسان در مسجد و مصلاي امام حسين(ع)ضمن گراميداشت  هفته وحدت و هفته بسيج گفت:هفته بسيج يادآور  رشادت‌ها ، ايثار و خلوص  مردماني است که به نداي  امام و رهبر فرزانه تشکيل  شد و در 40 سال انقلاب  و در لحظه‌هاي  سخت به ميدان  آمدند  و انقلاب را از گردنه‌هاي  سخت عبور دادند

وي تصريح کرد:بسيجياني که درس  رشادت،ايستادگي و اخلاص  را از  مکتب  حسين و عاشوراي اباعبدالله  فراگرفته‌اند و در طول 40 سال  انقلاب در هر نقطه‌اي که نياز بود  به ميدان  آمدند و در عرصه حضور  يافتند.

وي در ادامه افزود: در زمان پيروزي انقلاب اين مطلب بسيار حياتي بود که  آيا اتفاقي که در دوران  عصمت و طهارت  افتاد و مردمان  وامت امام را تنها گذاشتند  آيا اين  نيز براي  انقلاب  و امام مال متصور  است؟ اگر تجربه صدر اسلام  نبود و تجربه عصمت و طهارت به مدد انقلاب ما نمي‌آمد  ما همان روزهاي اول بايد دوران پاياني انقلاب را سپري مي‌کرديم.

وي خاطرنشان  کرد: گرچه بسيج در  اوايل پيروزي انقلاب  به‌صورت رسمي اعلام  نشد اما  گروه‌هاي  کوچک مردمي که به‌صورت خودجوش براي  حراست از انقلاب تشکيل شد  اين پيام زيبا را  به اذهان غالب  مي‌کرد و پيام چيزي نبود جز اينکه درس عاشورا  را به‌خوبي فراگرفته‌اند.

اين کارشناس مسائل سياسي اظهار داشت:کميته‌هاي کوچک مردمي  به مدد انقلاب  آمد  و انقلاب را از توطئه‌هاي 11 ماهه آمريکاي خبيث و جنايتکار  نجات داد .بسيج 11 ماه پس از  پيروزي انقلاب به‌صورت رسمي  و با پيام امام  تشکيل شد  و اوج درخشش بسيج را در  دفاع مقدس شاهد بوديم .درخششي که از خود تابلوي زيباي  خلوص و ازخودگذشتگي  را به يادگار گذاشت  تابلويي که ازخودگذشتگي مرداني چون شهيد حسين فهميده در آن نمايان است و مي‌توان  همچون شخصيت‌هايي را در اين تابلو ديد،شخصيت‌هايي که  تربيتشان را از  مکتب اسلام گرفته‌اند (ايثار،خلوص،جان‌فشاني)

وي تصريح کرد:امام هرگز نترسيد ونهراسيد، از هيچ قدرتي نترسيد  چراکه اساساً  امام  هيچ قدرتي  را نمي‌ديد و در برابر  همه قدرت‌ها چون متکي به قدرت خداوند بود هيچ  موقع سر تعظيم فرود نياورد ،همان‌گونه که  مقام معظم رهبري اين‌گونه  است  و بسيج نيز اين‌گونه  است و قدرتمند و مي‌داند که خدا تنها قدرتي است که مي‌تواند اين قدرت‌هاي پوشالي را به خاک  ذلت بنشاند.

وي بيان داشت: امروز اين دشمنان قسم‌خورده ايران  ازجمله آمريکا است که مي‌خواهد  ايران را به‌عنوان مانع دست بابي  به خواسته‌هاي خود معرفي مي‌کند.  و انقلاب ما انقلابي است که  نداي  وحدت و ايستادگي را به جهان مخابره کرده و حقيقت وجود کثيف و جنايتکار آمريکا را نمايان مي‌کند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html