پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229601
ورزش به‌عنوان يک ضرورت و نياز در زندگي از اهميت خاصي برخوردار است
تاریخ انتشار : 1397/07/07 13:15:27
نمایش : 2249
معاون فرماندار شهرستان فارسان گفت: ورزش به‌عنوان يک ضرورت و نياز در زندگي همه افراد به‌صورت عام و نيز به‌عنوان يک رکن اساسي و حياتي براي حضور در فعاليت‌هاي اجتماعي از اهميت خاصي برخوردار است.
ايرج محسني، معاون فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار در همايش پياده‌روي عمومي و خانوادگي که در شهرستان فارسان برگزار شد ضمن تسليت شهادت جمعي از نظاميان و مردم بي‌گناه در حادثه تروريستي اهواز و با تبريک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: بدون شک حادثه تروريستي 31 شهريور اهواز ملت ايران را داغدار کرد ولي بايد اين حادثه به‌عنوان فرصت و تهديد استفاده کرد.

وي افزود: هرچند عمق اين جنايت براي همه ما سنگين و دردناک است ولي در همين حادثه شاهد خلق جلوه‌هاي زيبايي از انسانيت و مردانگي پاسداران و نظامياني هستيم که خود را سپر دفاعي مردم کردند و اين يعني پيوند مردم و مسئولان تا پاي جان.

وي تصريح کرد: هفته دفاع مقدس يادآور ايثار و استقامت مردم اين سرزمين است که در دفاع از کيان، استقلال، آزادي و تماميت ارضي نظام مقدس جمهوري اسلامي جان‌فشاني نموده و حماسه‌هاي ماندگاري را خلق و ثبت نمودند.

وي بسط و توسعه ورزش در بين آحاد مردم را سبب دستيابي به اهداف ورزشي خوانده گفت: ضابطه‌مند شدن ورزش‌هاي همگاني و نوآورانه بودن آن‌ها براي استمرار و توسعه اين ورزش‌هاست.

معاون فرماندار شهرستان فارسان گفت: ورزش به‌عنوان يک ضرورت و نياز در زندگي همه افراد به‌صورت عام و نيز به‌عنوان يک رکن اساسي و حياتي براي حضور در فعاليت‌هاي اجتماعي از اهميت خاصي برخوردار است؛ توصيه رهبر معظم انقلاب به جوانان در سه رکن تحصيل، تهذيب و ورزش مي‌تواند جوانان را در نشاط و شادابي غني‌سازي کند.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html