پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229598
نمايشگاه تجسمي صحنه‌هاي عاشورا در روستايي کران
تاریخ انتشار : 1397/07/05 08:09:59
نمایش : 2412
مسئول برگزاري نمايشگاه از برگزاري نمايشگاه تجسمي صحنه‌هاي عاشورا در روستايي کران خبر دادوهدف از برگزاري اين نمايشگاه آشنايي نسل جوان با اهداف قيام عاشورا مي‌باشد.
خانم مريم قاسمي، مسئول برگزاري نمايشگاه در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: هم‌زمان با فرارسيدن ماه محرم و ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، مدافعان و مروجان فرهنگ عاشورا ، اقدام به برپائي نمايشگاه روضه کربلا کردند که در اين نمايشگاه، واقعه کربلا از آغاز تا پايان به تصوير کشيده شده و راويان نيز در اين خصوص روايت گري مي‌کنند.
 
خانم قاسمي گفت: موسسه فرهنگي راسخون با همکاري پايگاه مقاومت مرضيه کران اقدام به برپائي اين نمايشگاه کردند که با استقبال بسيار خوبي از جانب عموم مردم مواجه شد و به‌صورت روزانه طبق برنامه‌ريزي و هماهنگي‌هاي صورت گرفته مدارس مختلف به‌صورت نوبه‌اي از اين نمايشگاه ديدن مي‌کنند و واقعه کربلا توسط راويان براي ايشان روايت مي‌شود.
 
وي در ادامه عنوان کرد: اين موسسه فرهنگي تاکنون توانسته است تعداد زيادي از کودکان و نوجوانان را جذب کرده و مراسم عزاداري حضرت اباعبدالله (ع)  را به مدت ده روز در همان محل برگزار کند.
 
اين نمايشگاه تا پايان ماه محرم برپا خواهد بود و از کليه خواهران و برادران عزادار و مشتاق فرهنگ عاشورا دعوت مي‌شود تا از اين نمايشگاه ديدن شود.

کران يکي از روستاهاي چهارمحال و بختياري در شهرستان فارسان است که خانه هاي روستايي در اين روستا دريک خط ممتد ساخته شده است و موجب شده که روستا شکل و ساختار خاصي پيدا کند و در عين حال به عنوان طولاني ترين روستاي کشور شناخته شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html