پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229533
چادرهاي که به خاطر فشارهاي اجتماعي ازسرها افتاد
تاریخ انتشار : 1397/04/24 18:03:15
نمایش : 2176
امام‌جمعه فارسان گفت: در زمان رضاخاني خيلي از خانم‌ها به خاطر فشار اجتماعي چادر ازسرشان افتاد و طاقت نياوردند؛ اما خيلي هم طاقت آوردند. تا آخر لحظه ايستاند اين‌ها کساني بودند که در دامنشان بچه‌هايي را تربيت کردند که در انقلاب اسلامي شهيد شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محسن ملک پور در همايش روز عفاف و حجاب گفت: من به بانوان خوب جامعه‌مان که دل درگرو امام زمان (ع) دارند؛ مي‌گويم: مي‌توانيد سه جايگاه داشته باشيد. مي‌توانيد اين سه جايگاه را هم از دست بدهيد و هيچ‌چيز نداشته باشيد.

وي افزود: ياوران امام زمان (ع) باشيد. ياوران امام زمان بودن مدال افتخار کمي نيست. از همين 313 نفر که خاصان خاص هستند نقل‌شده که 50 نفر بانوان هستند. پس 50 نفر زن در آن حد داريم و هزاران زني که در سطوح پايين‌تر ياوري امام زمان را مي‌کنند.

وي تصريح کرد: يک زن مي‌تواند در دفاع از امام زمانش شمشير هم بزند ما در مقاومت خرمشهر زنان شهيده کم نداشتيم. پس زن مي‌تواند از امام زمانش دفاع کند. نمونه‌اش فاطمه، خديجه، زينب و نصيبه هستند.

وي اظهار داشت: زن مي‌تواند غيرازاينکه خودش ياور باشد، شريک ياور هم باشد. تمام مرداني که توانستند ياوري امام زمانشان را در هر عصري کنند، اگر نگويم صد در صد مي‌گويم: نود درصد بعضي از آن‌ها مديون فداکاري همسرانشان هستند.

وي بيان داشت: حضرت آيت‌الله‌العظمي بروجردي (ره) مي‌فرمودند: هر مرد موفقي در کنارش يک همسر موفق است. همسران موفق مردان موفقي مي‌سازند. پس اگر مردي مي‌تواند ياري امام زمان را کند، فقط خودش نيست مديون شريکش است. خانم‌ها مي‌توانند غير از پست اول باور امام زمان باشند مي‌توانند شريک شهوت‌راني و هوسراني ديگران باشند.

امام‌جمعه فارسان گفت: در زمان رضاخاني خيلي از خانم‌ها به خاطر فشار اجتماعي چادر ازسرشان افتاد و طاقت نياوردند؛ اما خيلي‌ها هم طاقت نياوردند؛ اما خيلي هم طاقت آوردند. تا آخر لحظه ايستاند اين‌ها کساني بودند که در دامنشان بچه‌هايي را تربيت کردند که در انقلاب اسلامي شهيد شدند.

وي در پايان افزود: آقايان هم مي‌توانند شريک و ياور و بسترساز ياور باشند خدا براي همه قدرت پرواز گذاشته است ولي بعضي خودشان بال‌هاي خودشان را مي‌چينند که سقوط کنند تقصير خدا چيست؟ خدا امام زمان را براي همه گذاشته تا پرواز کنيم شهدا جلوي چشمان ما پرواز کردند بعضي از آن‌ها ته دره بودند. از آن‌هايي که لب دره بودند، بالاتر رفتند.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html