پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228889
قدر امنيت را کساني مي‌دانند که طعم ناامني را چشيده‌اند
تاریخ انتشار : 1396/09/26 10:21:28
نمایش : 1636
مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: امروز اگر ملت ايران به داشته‌هاي خود مي‌بالد ثمره خون شهيدان است اگر اين شهدا و ايثارگري‌ها نبود اين موفقيت و امنيت را نداشتيم و قدر اين امنيت را کساني مي‌دانند که طعم ناامني را چشيده باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار يدالله جواني مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در مراسم يادواره شهدا روستا کران گفت: بدون ترديد يکي از بافضيلت ترين و ارزشمندترين کارها برپايي يادواره‌هاي شهداست.

وي تصريح کرد: يادواره‌هاي شهدا دستاوردهاي ارزشمندي را براي جامعه ما دارد و دشمن تلاش مي‌کند که در جامعه ما فرهنگ ايثار و فداکاري را از بين ببرد.

وي در ادامه اظهارداشت: عامل اصلي احياي اسلام وبهاي اسلام در اين چند دهه فرهنگ ايثار و فداکاري و شهادت بوده، فرهنگي که از مکتب عاشورا سرچشمه مي‌گيرد و شهدا انتظار دارند در مقابل دشمن هوشمندانه عمل کنيم.

وي خاطرنشان کرد: شهدا به تجليل و حضور ما نياز دارند و در قران آياتي در وصف آن‌ها آمده است (کساني که درراه خدا جهاد مي‌کنند مرده نپنداريد اينان زنده هستند ونزد پروردگار روزي مي‌خورند) افرادي که به مقام شهادت مي‌رسند در موقعيتي قرار مي‌گيرند که مي‌توان گفت در زمره مردان الهي هستند.


                      


مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه گفت:: شهدا از ما انتظار دارند که راهشان را ادامه دهيم و اگر جامعه ما بخواهد عزت داشته باشد بايد افراد آماده جهاد داشته باشد چراکه لباس عزت لباس جهاد است دفاع مقدس ثمره مجاهدت ماست پس از پيروزي انقلاب جنگي که به ما تحميل شد با اين هدف بود که ايران را ساقط کنند که بافرمان امام و رشادت جوانان اين هدف شوم شکست خورد.

وي اظهار داشت: امروز اگر ملت ايران به داشته‌هاي خود مي‌بالد ثمره خون شهيدان است اگر اين شهدا و ايثارگري‌ها نبود اين موفقيت و امنيت را نداشتيم و قدر اين امنيت را کساني مي‌دانند که طعم ناامني را چشيده باشندصهيونيسم و آل سعود همه بسيار حرف مي‌زنند اما مي‌دانند نمي‌توانند حتي يک گلوله به سمت ايران شليک کنند چون مي‌دانند و مي‌شناسند همه مردم ايران را.


                     


وي در ادامه سخنان خود افزود: همه لشکرکشي‌ها به کشورهاي همسايه به اين دليل بود که عزت ايران را از آن بگيرند ولي فقط شکست نسيب آن‌ها شده است و همه اين آرامش را مديون خون پاک دلاور مردان و جوانان شهيدمان هستيم.

وي اظهار داشت: شهيد حججي که به‌عنوان معجزه انقلاب شد به اين خاطر بود که عشق به ولايت داشتند و پيرو ولايت بوده‌اند همان‌طور که در دست‌نوشته‌هايي که روز تشييع پيکر اين شهيد در دست جوانان شهر نجف‌آباد بود واينگونه نوشته‌شده بود (از زبان همسر شهيد) محسنم عاشق امام خامنه‌اي (مد‌ظله‌العالي) بود. شهدا همه تأکيد بر اين دارند که امام و رهبري را تنها نگذاريد.

کران يکي از روستاهاي چهارمحال و بختياري در شهرستان فارسان است که خانه هاي روستايي در اين روستا دريک خط ممتد ساخته شده است و موجب شده که روستا شکل و ساختار خاصي پيدا کند و در عين حال به عنوان طولاني ترين روستاي کشور شناخته شود.


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html