پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151107
ديدار مسئولان بخش جونقان با خانواده‌هاي معظم شهدا در ايام نوروز
تاریخ انتشار : 1394/01/31 11:19:59
نمایش : 7800
سرکشي و ديدار با خانواده معظم شهداي بخش جونقان،توسط حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع)بخش جونقان و با حضور مسئولين و رؤساي ادارات و نهادهاي دولتي بخش جونقان و شهرستان فارسان برگزار گرديد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرپرست حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع)بخش جونقان  افزود: در ايام نوروز مسئولان بخش جونقان به صورت گروهي از خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان و آزادگان اين بخش ديدار کرده‌اند که هنوز اين ديدارها ادامه دارد.

يدالله بشارتي در ادامه  گفت: ديدار و سرکشي از خانواده‌هاي معزز شهدا يک وظيفه ذاتي و انقلابي است چراکه اين خانواده‌ها بهترين و عزيزترين افراد خانواده خود را فداي انقلاب و نظام کردند.

وي تصريح کرد: ديدار با خانواده‌هاي معزز شهدا و ايثارگران علاوه بر دلجويي از آنان و قدرداني از زحمات والدين شهدا و پاسداشت خون شهدا سبب مي‌شود که مسئولان براي ادامه خدمت‌رساني به مردم با روحيه بهتري گام بردارند.

بشارتي اظهار داشت: بازديد از خانواده‌هاي معزز شهدا جز دستور کار سالانه‌ مسئولان محسوب مي‌شود و هر سال اين سنت حسنه با حضور مسئولان بخش جونقان اجرا مي‌شود.
 
 
در اين ديدار و سرکشي که در طول ايام تعطيلات عيد نوروز برگزار گرديد،بخشدار بخش جونقان، رياست محترم بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان فارسان، سرپرست حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع)بخش جونقان و شوراي حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع)شهر جونقان حضور داشتند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html