پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272306
شهادت خللي در مقاومت امت اسلامي در برابر زور و اشغال ايجاد نخواهد کرد
تاریخ انتشار : 1403/07/28 07:43:12
نمایش : 32
رئيس جمهور با صدور پيامي شهادت فرمانده دلاور جهادي شهيد يحيي سنوار را به مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)، مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه‌ي آزادي‌خواهان جهان تبريک و تسليت گفت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از راه دانا، مسعود پزشکيان در پيامي به مناسبت شهادت جناب يحيي سنوار تصريح کرد: جهاد در تقابل با تجاوز و هديه بخشيدن آزادي و رهايي به صاحبان حقيقي سرزمين‌هاي اشغالي، حرکت عظيم و هدف والايي است که با ترور و حذف قهرمانان اين عرصه متوقف نخواهد شد.

متن پيام رئيس جمهور به شرح زير است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

خبر ترور و شهادت مبارز نستوه، رئيس دفتر سياسي جنبش حماس، جناب يحيي سنوار، گر چه براي همه آزادي‌خواهان عالم به خصوص مردم قهرمان فلسطين دردناک و تأثر برانگيز بود، در عين حال نشانه آشکاري از توقف‌ناپذيري جنايات رژيم اشغالگر و کودک‌کش صهيونيستي است.

شهيد سنوار در طول حيات ارزشمند خود سال‌ها در اسارت رژيم سفاک صهيونيستي بود و پس از آن هم تا آخرين لحظه عمر پر افتخارش قهرمانانه جنگيد و از پاي ننشست.

جهاد در تقابل با تجاوز و هديه بخشيدن آزادي و رهايي به صاحبان حقيقي سرزمين‌هاي اشغالي، حرکت عظيم و هدف والايي است که با ترور و حذف قهرمانان اين عرصه متوقف نخواهد شد.

همان‌گونه که شهيد عزيز، اسماعيل هنيه گفت: «اذا غاب سيد، قام سيد» دشمن آگاه باشد که با شهادت سرداران، قهرمانان و فرماندهان، خللي در مقاومت امت اسلامي در برابر زور و اشغال ايجاد نخواهد شد.

اينجانب شهادت اين فرمانده دلاور جهادي شهيد يحيي سنوار را به مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)، مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه‌ آزادي‌خواهان جهان تبريک و تسليت عرض مي‌کنم.

 

مسعود پزشکيان

رئيس جمهوري اسلامي ايران

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html