پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272300
قلعه‌نويي: بازي با قطر بيش از ۶ امتياز دارد/ پيروزي يعني نيمي از صعود!
تاریخ انتشار : 1403/07/25 08:49:13
نمایش : 46
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: اين بازي مي‌تواند بيش از ۶ امتياز براي ما داشته باشد. يک شرايط خاصي در جدول حاکم است و اميدواريم با پيروزي در اين بازي بالاي ۵۰ درصد مسير صعود را هموار کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي فوتبال ايران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه ۲۴ مهر) در چهارمين بازي خود در مرحله سوم انتخابي جام جهاني ۲۰۲۶ در کشور امارات به مصاف قطر خواهد رفت.

امير قلعه‌نويي، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پيش از اين بازي گفت: ما دو نوع ريکاوري داشتيم که يک بخش آن تمرين و يک بخش ديگر آن مکمل‌هايي است که پزشکان ما در اين مورد خيلي خوب کار کردند. از نظر بدني آماده اين مسابقه هستيم.

سرمربي تيم ملي افزود: خداروشکر که توانستيم از سه بازي ۷ امتياز بگيريم، در بازي با ازبکستان با توجه به اينکه چهل دقيقه ۱۰ نفره بوديم، نتيجه خوبي گرفتيم. در مجموع احساس من اين است که اين بازي مي‌تواند بيش از ۶ امتياز براي ما داشته باشد. يک شرايط خاصي در جدول حاکم است و اميدواريم با پيروزي در اين بازي بالاي ۵۰ درصد مسير صعود را هموار کنيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html