پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272291
قلعه‌نويي: بازي‌هاي ليگ را از تلويزيون مي‌بينم؛ ايران از امن‌ترين کشورهاي دنياست
تاریخ انتشار : 1403/07/17 12:21:16
نمایش : 52
سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: برخي بازي‌هاي ليگ همزمان است و آنها را پاي تلويزيون مي‌بينم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني دانا؛ امير قلعه‌نويي، سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان پيش از اعزام کاروان ملي‌پوشان به تاشکند براي بازي با ازبکستان اظهار داشت: ابتدا از شما اهالي رسانه که هميشه يار و ياور تيم ملي بوديد تشکر ويژه مي‌کنم‌. شرايط تيم ملي خوب است اما مشکلاتي داريم. برخي نفرات مستقيم از امارات به ازبکستان رفتند و امروز تمرينات خود را با حضور تمامي نفرات در اين کشور برگزار مي‌کنيم. مي‌دانيم بازي سختي داريم. بايد دوندگي و تمرکز بيشتري داشته باشيم و برخلاف بازي با امارات بايد از موقعيت‌هاي‌مان به بهترين شکل استفاده کنيم‌.

وي درباره شرايط ليگ بيان داشت: شرايط ليگ خاص است. مشکلات و دغدغه‌هاي زمين است روي کيفيت ليگ تاثير گذاشته است‌. استقلال، پرسپوليس، سپاهان و ذوب‌آهن در هفته‌هاي اخير نتوانسته‌اند ميزبان خوبي براي خودشان باشند. ليگ نسبت به سال‌هاي قبل کيفيت لازم را نداشته. با اين وجود برخي جوانان را ديديم، نظرمان را جلب کردند و دعوتشان کرديم. بايد به اردو بيايند تا محيط‌ پذيري‌شان انجام شود و عيار آن‌ها را در تيم ملي ببينيم. باشگاه يک بحث و تيم ملي بحث جداگانه ديگري است.

قلعه‌نويي در ادامه گفت: بايد ديد بازيکن جوان توانايي و مهارت باشگاهي را در تيم ملي هم دارد؟ که اين موضوع با حضور در اردوها مشخص مي‌شود. اگر بتوانيم به جام جهاني صعود کنيم در يک سال باقي مانده تا آن رقابت‌ها که از خرداد 1404 به بعد است، بازي‌هاي تدارکاتي مي‌گذاريم و به اين جوانان بيشتر فضا مي‌دهيم. شرايط تيمي هم به اين شکل است که با وجود کامل نشدن تيم، بچه‌ها روز گذشته با انگيزه تمرين کردند.

وي راجع به انتقادات از وي که چرا براي تماشاي دربي به استاديوم نرفته، عنوان داشت: کارها را برنامه‌ريزي کرده‌ايم. اينطور نيست که همه چيز منوط به من باشد. به هرحال يک مدير بايد برنامه‌ريزي کند و نظارت داشته باشد‌. برخي بازي‌ها همزمان است و آن‌ها را از تلويزيون مي‌بينم. هميشه فکر مي‌کنم حدود ساعت 6:45 صبح بازپخش‌ها را هم از شبکه ورزش مي‌بينم. وقتي از خواب بلند مي‌شوم، خيلي راحت‌تر بازي‌ها را مي‌بينم.‌ مثلا امروز بازي استقلال خوزستان و سپاهان را ديدم. بازي‌ها را 3-2 بار ‌مي‌بينيم‌. به همين دليل بيشتر مي‌توانيم رصد کنيم اما قطعا در ورزشگاه هم حاضر مي‌شويم.

سرمربي تيم ملي در مورد صعود ايران در رنکينگ جهاني به رتبه 19 هم اذعان داشت: به دست آوردن اين رنکينگ با توجه به شرايط ما کار سختي است‌. فقط يک مثال کوچک بزنم. مثلاً ژاپن و کره جنوبي براي يک فيفادي، تمام لژيونرهاي خود را با يک پرواز به توکيو و سئول مي‌برند‌ اما ما براي جمع کردن بازيکنان خود، شايد شش ساعت بيشتر زمان استفاده کنيم. الان مجبور شده‌ليم يک مربي خود را ۳۰ ساعت زودتر به ازبکستان بفرستيم تا بازيکناني که از امارات به آنجا مي‌روند تمرين بدهد‌ اما کشورهاي ديگر چنين مشکلاتي ندارند. شايد بدليل مشکلات پروازها و دغدغه‌هاي اينچنيني باشد. در فيفادي براي بازي اول ۳_۲ روز بيشتر وقت نداريد و ناگهان ۳۰ ساعت هم اينجوري از دست مي‌رود‌. با همه اين‌ها خوشحاليم که توانستيم نتايج قابل قبولي کسب کنيم.

قلعه نويي درباره احتمال تغيير مکان ميزباني با قطر گفت: اجازه دهيد بازي با ازبکستان را پشت سر بگذاريم اما بايد بگويم همه جاي دنيا ايران و ايراني را به مهمان نوازي مي‌شناسند. حتي کريس رونالدو هم به ايران آمد پيامي درباره ميهمان نوازي ايراني‌ها داد. ما کشور امني هستيم و مردم با معرفتي داريم. جزو قشنگ‌ترين کشورهاي دنيا از هر نظر همچون قدمت، فرهنگ و آب و هوايي هستيم. شما کجاي دنيا مي‌توانيد در جايي مثل کيش شنا کنيد و سپس يک ساعت و نيم به تهران بياييد و در ايستگاه هفت توچال تهران اسکي کنيد. مردم ايران جزو بهترين‌ها هستند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html