پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272290
آمريکا و اروپا از حکومت وحشي دفاع مي کنند که هيچ چارچوب انساني را رعايت نمي کند
تاریخ انتشار : 1403/07/17 12:18:33
نمایش : 74
رئيس‌جمهور تاکيد کرد: واقعيتي که در منطقه با آن مواجه هستيم حادثه پشت سر حادثه است و مشکلاتي که پيش مي آيد کار را سخت‌تر و سخت‌تر مي کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ مسعود پزشکيان در ديدار با جمعي از مديران و فعالان ميراث فرهنگي، اظهار کرد: واقعيتي که در منطقه با آن مواجه هستيم حادثه پشت سر حادثه است و مشکلاتي که پيش مي آيد کار را سخت‌تر و سخت‌تر مي کند. يک حکومت وحشي را اروپا و آمريکا گذاشته و از آن دفاع مي کنند که هيچ چارچوب انساني را رعايت نمي کند.

وي ادامه داد: از حقوق بشر حرف مي زنند و مي گويند چرا يک قاتل را اعدام مي کنيد؟ اما کسي نيست به آنان بگويد که چرا زنان و کودکان بي گناه را مي کشيد؟ حتي اگر ما بد باشيم شما که ادعاي انسانيت مي کنيد آنچه که هر روز مي بيند را چه اسمي برايش مي گذاريد؛ اين وضعيت شرم آور است.

رئيس جمهور بيان کرد: در زماني رئيس دانشگاه بودم، يک روزي فردي گفت به شما نياز داريم. گفتم وقت ندارم، رفت رئيس ميراث فرهنگي را آورد. ديدم از امکاناتي مي گويد که از آن خبر نداريم. ۷۵۰ سال پيش در تبريز ما شهري وجود داشت که با ۷ زبان زنده دنيا آنجا آموزش مي دادند. مديريتي مي کردند بر مبناي فرايند. من رئيس دانشگاه شده بودم و نمي دانستم فرآيند يعني چه؛ مي خواهم بگويم که کليت قضيه مديراني که جرياني و گروهي مي آيند اين وضعيت را رقم مي زنند. هويت خود را نمي دانيم و ريشه ما را قطع کرده اند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html