پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272275
چاره‌اي جز جنگ براي اسرائيل باقي نمانده است
تاریخ انتشار : 1403/07/01 08:20:29
نمایش : 34
امام‌جمعه فارسان گفت: تنش‌ها در حالي رخ‌داده که مذاکرات رژيم صهيونيستي تحت هدايت آمريکا براي آزاد کردن اسراي جنگي رژيم از غزه نيز بي‌نتيجه مانده و حماس حاضر به پذيرش شروط اسرائيل با وجود فشار واشنگتن و ميانجي‌ها نشده است.
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار پيرامون اتفاقات اخير گفت: اين نمي‌شود که من خودم را مسلمان بدانم امّا از رنجي که يک مسلمان در ميانمار يا در غزّه يا در هند يا در جاهاي ديگر مي‌کشد، غافل باشم؛ اين بي‌تفاوتي و غفلت، خلاف تعاليم اسلامي و اصول اسلامي است.
 
وي افزود: ممکن است ما شخصاً نتوانيم کاري براي کمک به مسلمان رنج‌کشيده انجام بدهيم، امّا هم‌دلي و هم‌دردي يک حقيقتي است که وجود داشته باشد. اين ديده‌بان بصير امت، هم نقشه‌هاي دشمن و روش‌هاي آن‌ها را افشا مي‌کند که مي‌خواهند بحران‌آفريني کنند و بعد راه‌هاي مقابله را ياد مي‌دهد. هشدار مي‌دهد که غفلت نکنيم، بيدار باشيم، حق و باطل را عوضي نگيريم.
 
حجت‌الاسلام ملک پور بيان داشت: با استفاده از آيه قرآن کريم يک قاعده به ما دادند و آن اينکه ببينيد اين کاري که مي‌کنيد و اقدامي که داريد چه کسي را خوشحال مي‌کند. اگر کاري کرديد که دشمن را عصباني کرد اين کار شما خوب است.
يکي از کارهايي که استکبار را به‌شدت عصباني مي‌کند و نشانه استقامت ماست و در مسير درست حرکت کردن ما است که در اين راهي که مي‌رويم داريم درست مي‌رويم، همين شعار مرگ بر آمريکايي‌ است که شما مي‌گوييد.
 
وي اظهار داشت: وضعيت جهاني را ببينيد شهر بيروت روزهاي پرتنش و پرحادثه‌اي را دنبال کرد و طي آن انفجارهاي متعددي در دستگاه‌هاي ارتباطي از جمله بي‌سيم‌ها و لپ‌تاپ‌ها گزارش شد. اين حملات منجر به شهادت 32 نفر و زخمي شدن ۴۵۵ تن ديگر شد و اين در حالي است که قبلش هم عمليات سايبري گسترده‌اي در بيروت رخ‌داده بود.
 
وي تصريح کرد: حملات هم ناشي از خرابکاري در پيجرها بود که منجر به شهادت ۱۱ نفر و زخمي شدن ۲۸۰۰ نفر شد که بخش زيادي از آن‌ها از ميان غيرنظاميان بودند. اين حملات رژيم صهيونيستي پس از آن بود که کابينه امنيتي اسرائيل در روز دوشنبه طي جلسه‌اي در خصوص تشديد تنش در جبهه شمالي (نبرد با لبنان) تصميم‌گيري کرد.
 
امام‌جمعه فارسان گفت: اين تشديد تنش‌ها در حالي رخ‌داده که مذاکرات رژيم صهيونيستي تحت هدايت آمريکا براي آزاد کردن اسراي جنگي رژيم از غزه نيز بي‌نتيجه مانده و حماس حاضر به پذيرش شروط اسرائيل با وجود فشار واشنگتن و ميانجي‌ها نشده است
 
وي افزود: همزمان فشار افکار عمومي اسرائيل هم درخصوص وضعيت شهرک‌نشين‌هاي شمال سرزمين‌هاي اشغالي نيز روبه افزايش است و دولت نتانياهو براي بازگرداندن اين افراد بايد کاري انجام دهد.
 
 وي بيان داشت: اين فشارها به حدي است که يوآو گالانت، وزير جنگ رژيم صهيونيستي گفته است که چاره‌اي جز جنگ براي اسرائيل باقي نمانده است اين در حالي است که از يکسو ارتش رژيم به دليل فرسودگي ناشي از ۱۱ ماه نبرد، آمادگي کامل ندارد و نه‌تنها نيروي زميني آن‌ها در نبرد غزه تلفات داده، بلکه نيروي هوايي اين رژيم هم در اثر حملات مستمر حزب‌الله به تجهيزات راداري تضعيف‌شده است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html