پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272270
برگزاري بيش از 120 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس
تاریخ انتشار : 1403/06/29 17:43:32
نمایش : 11
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: مجموع برنامه‌هاي سپاه شهرستان فارسان در ايام هفته دفاع مقدس، بيش از 120 عنوان برنامه است که در قالب برنامه‌هاي ويژه و عمومي برگزار مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عليرضا عربي فرمانده سپاه شهرستان فارسان با اشاره به مجاهدت‌ها و ايثارگري رزمندگان و جانبازان گفت: هفته دفاع مقدس يادآور مجاهدت‌ها، ايثارگري‌ها و از خود گذشتگي‌هاي رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌هاي معزز شهداست.
 
عربي در نشست خبري گراميداشت چهل و چهارمين سالگرد هفته دفاع مقدس بيان کرد: در همين راستا در شهرستان فارسان در طول ايام هفته دفاع مقدس بيش از 120 عنوان برنامه در واقع تدوين‌شده که عمدتاً حول محور تکريم و تعظيم از خانواده‌هاي معزز شهدا، رزمندگان و ايثارگران مي‌باشد.
 
وي همچنين از اجراي بيش از 120 عنوان برنامه متنوع فرهنگي، هنري و ورزشي در سطح فارسان خبر داد و گفت: باهدف گراميداشت ياد شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برگزار مي‌شود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در شهرستان فارسان با شعار محوري در راه فتح قله‌ايم برنامه‌هايي را در هفته دفاع مقدس اجرا مي‌کند.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان اظهار کرد: از آن جمله اين برنامه‌ها در ايام هفته دفاع مقدس شامل برنامه‌هاي فرهنگي ورزشي ترويج فرهنگ شهيد و شهادت از طريق يادواره‌هاي خانگي محله محور و يادواره‌هاي شهر و بخش مي‌باشد. مسابقات فرهنگي و ورزشي بازسازي عمليات والفجر ۸ در نمايشگاه‌هايي که در سطح شهرستان برگزار مي‌شود و کوهپيمايي و راهپيمايي خانوادگي در سطح شهرستان با حضور دستگاه‌هاي مختلف برگزار خواهد شد.
 
عليرضا عربي خاطرنشان کرد: عمدتاً در هفته دفاع مقدس با هدف تحقق فرمان حضرت آقا مبني بر عدم انقطاع نسلي، بين نسل دوران دفاع مقدس و نسل جديد که تمدن ساز هست، برنامه‌هاي فرهنگي و ورزشي و ترويج فرهنگ شهيد و شهادت برنامه‌ريزي و اجرا خواهد شد.
 
وي با تأکيد بر اهميت برگزاري باشکوه برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس، از عموم مردم براي شرکت در اين مراسم‌ها دعوت کرد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html