پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272259
حضور 12 استان عشايري در جشنواره اقوام و عشاير ايران
تاریخ انتشار : 1403/06/24
نمایش : 27
دبير جشنواره اقوام و عشاير ايران زمين در شهرستان فارسان گفت: ۱۲ استان عشايري در سال گذشته در اين جشنواره شرکت کردند، همچنين امسال از هشت استان اقوام مختلف نيز حضور پيدا مي‌کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مسعود آگشته شامگاه جمعه در آيين افتتاحيه دومين جشنواره اقوام و عشاير ايران زمين در فارسان با اشاره به اينکه اقوام و عشاير ايران در جشنواره اقوام ايران زمين در شهرستان فارسان شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: ۱۲ استان عشايري در سال گذشته در اين جشنواره شرکت کردند، همچنين امسال از هشت استان اقوام مختلف نيز حضور پيدا مي‌کنند.

وي با بيان اينکه در زمان برگزاري جشنواره اقوام ايران زمين در شهرستان فارسان يک نمايشگاه صنايع‌دستي و سوغات نيز برپا شده است، افزود: ۱۲۰ غرفه در اين نمايشگاه پيش‌بيني شده که استان‌هاي مختلف نيز حضور دارند.

دبير جشنواره اقوام و عشاير ايران زمين در شهرستان فارسان روز گراميداشت شهداي اقوام و عشاير ايران در روز اول جشنواره، همايش زنان اقوام ايران زمين با محوريت نکوداشت بي‌بي مريم بختياري در روز دوم، همايش مفاخر ايران زمين در روز سوم، همايش فرهنگ، هنر و شاهنامه‌خواني در روز چهارم، همايش معتمدين و متنفذين در روز پنجم، همايش اقتصاد مقاومتي در اتاق بازرگاني در روز ششم و همايش پياده‌روي همزمان با اختتاميه در روز آخر از جمله برنامه‌هاي شاخص اين جشنواره است.

آگشته عنوان کرد: سال گذشته به ‌طور ميانگين ۱۵ هزار نفر در هر شب در جشنواره اقوام ايران زمين حضور داشتند که پيش‌بيني مي‌شود، امسال اين تعداد افزايش پيدا کند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html