پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272258
نگاه ويژه به زنان در جشنواره «اقوام ايران‌زمين»
تاریخ انتشار : 1403/06/24
نمایش : 32
دبير جشنواره «اقوام ايران‌زمين» شهرستان فارسان گفت: دو برنامه ويژه در اين جشنواره پيش‌بيني شده که با موضوعيت زنان و جواني جمعيت، هستند.
مسعود آگشته در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگي پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اظهار کرد: جشنواره «اقوام ايران‌زمين» از ۲۴ شهريور در شهرهاي هفت‌گانه شهرستان فارسان آغاز مي‌شود و تا سيم ادامه دارد.

وي ادامه داد: دو برنامه ويژه در جشنواره پيش‌بيني شده که با موضوعيت زنان و جواني جمعيت، هستند.

دبير جشنواره «اقوام ايران‌زمين» شهرستان فارسان اضافه کرد: روز ۲۵ شهريور همايش زنان اقوام و عشاير ايران‌زمين با عنوان «بي بي مريم بختياري» پيش‌بيني شده است، که در آن زنان برتر در تمام زمينه‌ها حضور خواهند داشت و در تالار ونوس فارسان برگزار مي‌شود.

آگشته افزود: تمام عوامل اجرايي اين همايش، خانم‌هايي هستند که فعاليت فرهنگي در سطح شهرستان دارند و طي آن به دنبال برگزاري برنامه‌اي در شان زنان فعال در اين حوزه هستيم.

وي بيان داشت: همچنين روز دوشنبه برنامه ويژه جواني جمعيت با همکاري و مساعدت دانشگاه علوم‌پزشکي، شبکه بهداشت و جامعه پزشکي شهرستان در شهر پردنجان برگزار مي‌شود و طي آن از اقوام و عشايري که در بحث جواني جمعيت تلاش بهتري داشتند تجليل مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html