پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272253
کلنگ زني مسکن ملي شهر پردنجان
تاریخ انتشار : 1403/06/17 13:49:59
نمایش : 41
امروز با حضور مسئولين استاني و شهرستان مسکن ملي شهر پردنجان کلنگ زني شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلامعلي حيدري، استاندار چهارمحال و بختياري گفت: امروز خوشبختانه توفيق پيدا کرديم که در خدمت مردم عزيز و ارزشمند شهرستان فارسان باشيم. پروژه‌هاي زيادي جهت افتتاح آماده کرده‌اند و پروژه‌هايي هم‌جهت بازديد هست که از روند فعاليت و پيشرفتشان بازديد خواهيم کرد.
 
حيدري در ادامه افزود: امروز اولين برنامه کلنگ زني در شهر پردنجان انجام شد که در شوراي تأمين مسکن استان مصوب شده و مقرر گرديده که همه شهرها موظف‌اند نهضت ملي خود را آماده و راه‌اندازي کنند که خوشبختانه درصد بالايي از شهرهاي ما زمينه را فراهم کرده‌اند و کلنگ زني نيز انجام‌شده است.
 
وي خاطرنشان کرد: امروز در شهر پردنجان شاهد کلنگ زني هستيم اين پروژه به‌صورت خود مالکي و گروهي ساخت و به متقاضيان تحويل داده مي‌شود.
 
وي بيان داشت: زمين به‌صورت مجاني به آن‌ها تحويل داده مي‌شود و وام تسهيلات هم فراهم خواهد شد و مردم عزيز شروع به کار مي‌کنند و اين کار بازدهي بسيار خوبي دارد و هم سرعت و کيفيت خوب دارد و مردم به سليقه خود اين کار را انجام خواهند داد و زيرساخت‌هاي برق، آب، گاز و فاضلاب هم در کوتاه‌ترين زمان ممکن انجام خواهد شد
 
خدايار باقري هاروني مديرکل اداره کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري نيز گفت: امروز با حضور مسئولين استاني و شهرستان مسکن ملي شهر پردنجان کلنگ زني شد.
 
وي در ادامه افزود: مساحت زمين براي مسکن ملي در نظر گرفته‌شده 1 هکتار مي‌باشد در 34 قطعه و 112 واحد و 3 طبقه و هر قطعه 3 واحدي ساخته مي‌شود.
 
مديرکل اداره کل راه و شهرسازي خاطرنشان کرد: عمليات آماده‌سازي توسط شهرداري شهر پردنجان انجام خواهد شد و ساخت اين مجتمع 18 ماهه خواهد بود و آماده‌شده زودتر بستگي به استقبال مردم و همکاري بانک‌ها دارد.
 
پردنجان شهري در شهرستان فارسان از توابع استان چهارمحال و بختياري است
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html