پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272252
مطالبه اصلي مردم شهرستان فارسان معيشت و بيکاري جوانان است
تاریخ انتشار : 1403/06/17 11:51:34
نمایش : 39
نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ‌ و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: در جلسه شوراي اداري شهرستان فارسان بررسي مطالبات مردم در رأس آن‌ها مسائل معيشتي و بيکاري جوانان اين شهرستان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر حميدرضا عزيزي در جلسه شوراي اداري که با حضور مسئولين استاني و کليه رؤساي ادارات و نهادهاي اين شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه هنر برگزار شد گفت: در اين جلسه بررسي مطالبات مردم در رأس آن‌ها مسائل معيشتي و بيکاري جوانان اين شهرستان موردبحث و بررسي قرار گرفت.
 
عزيزي در ادامه افزود: مسئله ديگر در خصوص بحث جاده است راهي که فلات مرکزي را به جنوب ايران از طريق جاده دشتک، آليکوه به بازفت و مسجدسليمان متصل مي‌کند.
 
وي خاطرنشان کرد: دغدغه بعدي مردم اين شهرستان مسئله مربوط به کشاورزي مي‌باشد و همچنين مسائل مربوط به زيرساخت‌هاي آب‌رساني، خدمات برق که شرايط مناسبي در اين شهرستان وجود ندارد. فرسودگي شبکه برق و همچنين مسائل بهداشت و درمان که بايد به‌صورت کلي در اين شهرستان ارتقا پيدا کنند.
 
وي تصريح کرد: در بحث آموزش‌وپرورش شرايط مدارس از نظر کيفي نياز به نيروهاي خدماتي و آموزشي در مدارس وجود دارد و در بحث خدمات ورزشي هم در مرکز و هم در شهر و روستاهاي اطراف نياز به توجه ويژه دارد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html