پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272249
ساعت شروع كار کارکنان دولت به روال عادي برمي‌گردد
تاریخ انتشار : 1403/06/15
نمایش : 52
سازمان اداري و استخدامي از بازگشت ساعت شروع به كار کارکنان دولت به روال عادي از ۱۵ شهريور خبر داد.
به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ مهدي مشفق؛ رئيس حوزه رياست سازمان اداري و استخدامي کشور با اعلام اين خبر اظهار داشت: ساعت آغاز به کار دستگاه هاي اجرايي کشور در تمامي استان‌ها به استثناي واحدهاي عملياتي خدمت‌رسان از ۱۵ شهريورماه به حالت قبل برمي‌گردد و بر اساس تصويب‌نامه هيئت‌وزيران در زمستان ۱۴۰۱ خواهد بود.

وي افزود: به توجه به عبور از روزهاي گرم سال که منجر به ناترازي برق مي‌شد، ساعت کار کارکنان مطابق روال گذشته است و بر اساس تبصره مندرج در تصويبنامه  ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ هيئت وزيران، در راستاي حمايت از خانواده و کاهش دغدغه والديني که هر دو در دستگاه‌هاي اجرايي شاغل هستند و فرزند محصل در مقاطع پيش‌دبستان و دبستان دارند، دستگاه‌هاي اجرايي را در تعامل با يکديگر مکلف کرده که با شناور شدن ساعت شروع به کار يکي از والدين موافق کنند. کارکنان زن سرپرست خانوار که داراي اين شرايط باشند هم مشمول همين حکم خواهند بود. 

وي در مورد ساعت کاري بانک‌ها در سراسر کشور گفت: «ساعت آغاز به کار بانک‌ها ۷ و ۳۰ دقيقه صبح است و کارمندان بانک‌ها براي انجام مقدمات شروع به کار، نيم ساعت زودتر حاضر خواهند بود تا از ساعت ۷ و ۳۰ دقيقه صبح خدمات بانکي به مردم ارائه شود. 

مشفق در پايان ساعت آغاز به کار دانشگاه‌ها و بيمارستان‌ها، مراکز آموزش عالي و پژوهشي و همچنين بخش‌هاي آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي را ساعت ۸ صبح اعلام کرد و افزود: ساعت آغاز به کار واحدهاي نظامي، انتظامي و امنيتي نيز مطابق روال گذشته ساعت ۶ و ۳۰ دقيقه صبح است.

وي در پايان گفت: به موجب مصوبه هيات وزيران، استانداران اين اختيار را دارند که متناسب با گرمي و سردي هوا و طول روز نسبت به جابجايي ساعات شروع کاري تا سقف يک ساعت در استان، تصميمات مقتضي را اتخاذ و در استان اعمال کنند که البته اطلاع‌رساني در مورد اين تصميم در استان هم بر عهده استانداران خواهد بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html