پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272248
خريد تضميني گندم براي حمايت همه‌جانبه از کشاورز است
تاریخ انتشار : 1403/06/15 08:47:41
نمایش : 47
وزير جهاد کشاورزي خريد تضميني گندم را اقدامي چند بعدي خواند و کشاورز، مصرف‌کننده و دولت را بهره‌مند از آثار اين طرح دانست و گفت: خريد تضميني گندم براي حمايت همه‌جانبه از کشاورز است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار  به نقل از وزارت جهاد کشاورزي، غلامرضا نوري قزلجه در نشست شوراي قيمت‌گذاري و اتخاذ سياست‌هاي حمايتي محصولات اساسي کشاورزي، دولت را حامي توليدکننده و کشاورز معرفي و اظهار کرد: در خريد تضميني گندم، محصول به قيمت مناسب از کشاورز خريداري مي‌شود؛ با اين رويکرد هم خودکفايي در توليد گندم عايد کشور شد و هم توانستيم گامي عملي در جهت تحقق امنيت غذايي پايدار برداريم.

وي افزود: در ديدار دولت با رهبر معظم انقلاب، معظم‌له بر موضوع گندم و تداوم طرح خريد تضميني گندم تاکيد داشتند. ما در دولت بر اجراي مستمر اين طرح متمرکز هستيم و راهبرد وزارت جهاد کشاورزي در خريد تضميني گندم، حمايت همه جانبه از توليد کننده و کشاورز است.

وزير جهاد کشاورزي از تلاش براي وحدت آراي اعضا براي رسيدن به نقطه مطلوب خبر داد و تصريح‌کرد: گندم محصول راهبردي است و شرايط حاکم بر آن، ديگر مؤلفه‌هاي امنيت غذايي را تحت تأثير قرار مي‌دهد از اين رو وزارت جهاد کشاورزي تلاش مي‌کند توافق همه اعضا را به دست آورد.

نوري قزلجه ابراز اميدواري کرد در چند روز آينده با همدلي اعضا قيمت نهايي خريد تضميني گندم اعلام شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html