پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272243
فارسان به عنوان ميزبان جشنواره اقوام و عشاير ايران‌زمين انتخاب شد
تاریخ انتشار : 1403/06/14 17:42:46
نمایش : 75
ايرنا- فرماندار فارسان با اشاره به انتخاب اين شهر به عنوان ميزبان جشنواره ملي اقوام و عشاير گفت: برگزاري دومين جشنواره اقوام و عشاير ايران‌زمين فرصت مناسبي براي معرفي بخش‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد هادي صالحي در ستاد استاني برگزاري دومين جشنواره اقوام و عشاير ايران‌زمين تاکيد کرد: اين جشنواره براي دومين سال متوالي در شهرستان فارسان از ۲۴ تا ۳۰ شهريورماه جاري برگزار مي‌شود.

وي برگزاري مطلوب اين جشنواره را همراهي و همکاري تمامي دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط استاني و شهرستاني اعلام و تصريح کرد: فرآيند برگزاري دومين دوره اين جشنواره در شهرستان فارسان با تقويت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در دستور کار قرار گرفت.

وي معرفي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي چهارمحال و بختياري به‌ويژه در حوزه گردشگري را عامل اصلي طراحي جشنواره اقوام و عشاير ايران‌زمين در فارسان دانست و يادآور شد: اين جشنواره در سه بخش نمايشگاهي، جشن‌هاي عمومي و همايش‌هاي تخصصي برگزار مي‌شود.

صالحي شعار دولت چهاردهم را وفاق ملي دانست و اظهار داشت: تلاش مي‌شود به دور از هرگونه نگاه قومي، سياسي و گرايش‌هاي مختلف يک جشنواره ملي با هدف ايجاد وفاق و وحدت در بين اقوام ايران شود.

رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي چهارمحال و بختياري نيز گفت: برگزاري جشنواره‌هايي از جمله دومين جشنواره اقدام و عشاير ايران‌زمين به بهبود فضاي کسب‌وکار کمک مي‌کند.

فارسان به عنوان ميزبان جشنواره اقوام و عشاير ايران‌زمين انتخاب شد

شهرام زارع فارساني تاکيد کرد: تلاش مي‌شود با رايزني از رؤساي اتاق‌هاي بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان‌هاي کشور، سفيران کشورهاي خارجي و رايزنان اقتصادي سفارتخانه‌ها براي حضور در دومين جشنواره اقوام و عشاير ايران‌زمين دعوت شود.

وي افزود: همچنين جشنواره بادام چهارمحال و بختياري ۱۸ و ۱۹ مهرماه سال‌جاري برگزار مي‌شود و براي برگزاري جشنواره گز هم اقداماتي انجام شده است.

زارع تصريح کرد: هدف از همکاري اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي چهارمحال و بختياري با فرمانداري فارسان براي برگزاري دومين جشنواره ملي اقوام و عشاير ايران‌زمين، معرفي محصولات توليدي استان در سراسر کشور و جامعه اقتصادي بين‌الملل است.

دبير دومين جشنواره اقوام و عشاير ايران‌زمين نيز گفت: ۱۲۰ غرفه براي ارائه دست ساخته‌ها و محصولات استان‌ها در حاشيه اين جشنواره برپا خواهد شد.

فارسان به عنوان ميزبان جشنواره اقوام و عشاير ايران‌زمين انتخاب شد
مسعود آگشته تاکيد کرد: انتظار داريم فعالان صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي چهارمحال و بختياري در اين نمايشگاه حضور و مشارکت فعال داشته باشند.

وي افزود: سال گذشته استقبال از دومين جشنواره اقوام و عشاير ايران‌زمين در شهرستان فارسان مطلوب بود و پيش‌بيني مي‌شود امسال جمعيت بيشتري حضور پيدا کند.

به گزارش ايرنا، دومين جشنواره اقوام و عشاير ايران‌زمين ۲۴ تا ۳۰ شهريورماه جاري در شهرستان فارسان برگزار مي‌شود.

فارسان در ۳۵ کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري واقع شده است.

منبع: ايرنا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html