پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272241
ثبت يک طلاق به ازاي ثبت هر 4.5 ازدواج
تاریخ انتشار : 1403/06/08 09:49:26
نمایش : 58
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري چهارمحال و بختياري گفت: به ازاي ثبت هر 4.5 ازدواج، يک طلاق در اين استان ثبت مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي «جهانبين نيوز» سيدمحمد موسوي ظهر امروز در جمع مديران‌ کل و حراست ادارات چهارمحال و بختياري اظهار کرد: از 20 آسيب اجتماعي اولويتي استان، طلاق و اعتياد رشد محسوسي دارد؛ به طوري که به ازاي ثبت هر 4.5 ازدواج، يک طلاق ثبت به ثبت مي‌رسد، پيش‌بيني مي‌شود در صورت نداشتن برنامه‌ درست، به آمار استان‌هاي پرجمعيت برسيم.

وي افزود: در چهارمحال و بختياري، آسيب‌هاي اجتماعي «طلاق» و«اعتياد» از ديگر آسيب‌هاي اجتماعي پيشي گرفته است.

معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه نقش قوه مجريه در کنترل آسيب‌هاي اجتماعي انکارنشدني است ادامه داد: عدم برنامه‌ريزي دقيق، فقدان شاخص مشخص و عدم توجه به آسيب‌هاي اجتماعي سبب شده است که آسيب‌هاي اجتماعي در دل خانواده‌هاي ما نفوذ کند.

موسوي عنوان کرد: برنامه‌ريزي کوتاه‌مدت، ميان‌مدت و بلندمدت در خصوص پيشگيري از وقوع جرم و کنترل و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در اولويت دستگاه‌هاي دولتي باشد.

وي با بيان اينکه نيازمند همکاري و همراهي تمامي دستگاه‌ها در پيشگيري از وقوع جرم و کنترل آسيب‌هاي اجتماعي هستيم خاطرنشان کرد: قوه مجريه بيشترين امکانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري، نيروي انساني و بزرگترين تشکيلات را در بين سه قوه داراست و قطعاً مي‌تواند در اين مقوله، نقش‌آفرين باشد.

معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري چهارمحال و بختياري در بخش ديگري از سخنان خود به مقوله اعتياد پرداخت و اضافه کرد: به همت تلاش نيروهاي قضايي، امنيتي، اطلاعاتي و انتظامي، ايران درکشف مواد مخدر، جزء کشورهاي اول دنياست؛ لکن در مصرف و توزيع مواد مخدر نيز جزء اولين‌ها است، بايد به جاي کشف مواد مخدر، به دنبال قطع زنجيره‌ي تقاضا در اين بازار باشيم.

موسوي در بخش آخر سخنان خود به مقوله‌ حجاب و عفاف پرداخت و بيان کرد: عفاف زيربنا و حجاب، روبناست و در اين خصوص به جاي مقابله و برخورد بايد رويه‌ي اقناعي را در پيش گرفت.
 
انتهاي خبر/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html