پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272238
بازگشت کنسرت‌ها با پايان ماه صفر؛ شور و نشاط موسيقي در نيمه دوم شهريور 1403
تاریخ انتشار : 1403/06/07
نمایش : 62
با پايان ماه صفر و آغاز ماه ربيع‌الاول، برنامه‌هاي کنسرت‌ها و رويدادهاي فرهنگي دوباره جان تازه‌اي مي‌گيرند و به نظر مي‌رسد استقبال گسترده‌اي از سوي مردم داشته باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار فرهنگي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با پايان ماه صفر و آغاز ماه ربيع‌الاول، فضاي فرهنگي و هنري کشور بار ديگر رونق مي‌گيرد. در طول ايام محرم و صفر، بسياري از فعاليت‌هاي هنري به احترام اين مناسبت‌ها متوقف شده بود. اما اکنون با فرا رسيدن ماه ربيع‌الاول، هنرمندان و گروه‌هاي موسيقي در انتظار فرصتي هستند تا دوباره با هواداران خود در فضايي پرشور و پرانرژي ملاقات کنند. اين ماه، نويدبخش بازگشت پرقدرت کنسرت‌ها و رويدادهاي فرهنگي است که به نظر مي‌رسد استقبال گسترده‌اي از سوي مردم داشته باشد.

بسياري از هنرمندان مشهور از جمله خوانندگان پاپ و سنتي، برنامه‌هاي کنسرت خود را براي نيمه دوم شهريور 1403 اعلام کرده‌اند. اين کنسرت‌ها در سالن‌هاي مختلف تهران برگزار خواهند شد که هر کدام به نوعي مرکز مهمي براي رويدادهاي فرهنگي و هنري به‌شمار مي‌آيند. سالن‌هاي ميلاد نمايشگاه بين‌المللي، برج ميلاد تهران، اسپيناس پالاس، کاخ نياوران و فرهنگسراي نياوران، ميزبان برخي از اين رويدادها خواهند بود.

در ادامه به معرفي برخي از اين کنسرت‌ها و زمان‌بندي آن‌ها پرداخته شده است:

 

در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي تهران، روزبه بماني در روز جمعه ۲۳ شهريور در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۱:۴۵ به اجراي برنامه خواهد پرداخت. محسن ابراهيم‌زاده نيز در دوشنبه ۲۶ شهريور کنسرت خود را برگزار خواهد کرد و سامان جليلي نيز چهارشنبه ۲۸ شهريور در دو سانس ۱۹ و ۲۲ به روي صحنه مي‌رود.

سالن همايش‌هاي برج ميلاد تهران نيز ميزبان کنسرت‌هاي متعددي خواهد بود. مسيح و آرش پنجشنبه ۱۵ شهريور در دو سانس ۱۹ و ۲۲ به اجراي برنامه مي‌پردازند. عليرضا طليسچي نيز جمعه ۱۶ شهريور در دو سانس ۱۹ و ۲۲ حضور خواهد داشت. افشين آذري در روز يکشنبه ۲۵ شهريور در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۱:۴۵ به ديدار هوادارانش خواهد آمد و در نهايت گروه هفت نيز پنجشنبه ۲۹ شهريور در دو سانس ۱۹ و ۲۲ برنامه خود را برگزار خواهد کرد.

در اسپيناس پالاس، محسن يگانه پنجشنبه ۱۵ شهريور در دو سانس ۱۸:۵۰ و ۲۲ به اجراي برنامه خواهد پرداخت. ناصر زينلي نيز جمعه ۲۳ شهريور در دو سانس ۱۸ و ۲۱ کنسرت خود را برگزار خواهد کرد. مجيد رضوي نيز دوشنبه ۲۶ شهريور در اين سالن به اجراي برنامه مي‌پردازد.

تالار وحدت نيز با دو برنامه ويژه در اين ماه همراه خواهد بود. اپراي «پيروز و پريزاد» پنجشنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ شهريور ساعت ۲۱:۳۰ اجرا خواهد شد. همچنين، ارکستر ميترا يکشنبه ۱۸ شهريور ساعت ۲۱:۳۰ در اين تالار حضور خواهد داشت.

آرمان گرشاسبي نيز در کاخ نياوران به مدت ده شب اجرا خواهد داشت. برنامه‌هاي او از پنجشنبه ۱۵ شهريور آغاز شده و تا چهارشنبه ۲۸ شهريور ادامه خواهد داشت. اين اجراها هر شب ساعت ۲۲ برگزار خواهند شد.

در نهايت، گروه راستان (ويژه بانوان) جمعه ۱۶ شهريور ساعت ۱۶ در فرهنگسراي نياوران به اجراي برنامه خواهند پرداخت.

با آغاز ماه ربيع‌الاول و پايان محدوديت‌هاي مذهبي، موج جديدي از شور و نشاط در ميان دوستداران موسيقي و هنر به راه خواهد افتاد. اين فصل، فرصتي است تا پس از دو ماه دوري از رويدادهاي فرهنگي، دوباره با انرژي و هيجان در کنار هنرمندان محبوب خود باشيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html