پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272237
پايان رؤياي سرخ‌پوش شدن علي قلي‌زاده؛ مديرعامل پرسپوليس در تنگنا!
تاریخ انتشار : 1403/06/07 11:41:54
نمایش : 55
در پي عدم موافقت باشگاه لهستاني، علي قلي‌زاده نتوانست بار ديگر به فوتبال ايران برگردد و اين بار براي پرسپوليس بازي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار در هفته‌ها و روزهايي که گذشت، علي قلي‌زاده به تارگت و هدف اصلي مديران و سران باشگاه پرسپوليس در فصل نقل‌وانتقالاتي تبديل شده بود و سرخ‌ها قصد داشتند وينگر تکنيکي تيم ملي را به تهران بياورند. مذاکرات تا جايي پيش رفت که تراکتور تبريز براي برهم زدن بازار و کاهش احتمال انتقال وي، پيشنهادي با رقمي گزاف به قلي‌زاده داد.

با اين همه اما قصد قلي‌زاده از بازگشت به ايران، فقط بازي در لباس پرسپوليس بود اما درخشش پي‌درپي او در لباس لخ‌پوزنان لهستان و گل و پاس گلي که در 2 هفته اخير ليگ اين کشور براي آبي‌ها به ثمر رساند، باعث شد سران باشگاه لهستاني در انتقال وي و صدور رضايت‌نامه‌اش به شک و ترديد جدي بيفتند و قيمت آزادسازي وي براي پرسپوليس را بالاتر ببرند.

در روزهاي اخير احتمال پيوستن قلي‌زاده به باشگاه پرسپوليس چيزي در حد زير 10 درصد بود که ديشب بازيکن تيم ملي با انتشار يک استوري نوشت: «سلام به همه هواداران عزيز. بايد تشکر ويژه کنم از باشگاه پرسپوليس و آقاي درويش که خيلي براي انتقال من پيگيري کردند ولي با توجه به اينکه من يک بازيکن حرفه‌اي و تحت قرارداد باشگاه لخ پوزنان لهستان هستم، بايد هر ۲ باشگاه به توافق مي‌رسيدند که باشگاه بنده موافق نبود. به هرحال من بازيکن لخ‌پوزنان هستم و متعهد به اين باشگاه و يقينا هواداران عزيز باشگاه بزرگ پرسپوليس اين موضوع را درک مي‌کنند.»

از اين استوري مشخص مي‌شود که لخ‌پوزنان لهستان با رقم پيشنهادي سرخ‌ها براي آزادسازي قلي‌زاده به توافق نرسيده و تي با وجود جذب يک وينگر ديگر، قصد فروش قلي‌زاده با رقم پيشنهادي پرسپوليس را نداشت. اين در شرايطي است که پرسپوليس تمام تخم‌مرغ‌هايش را در سبد قلي‌زاده خوابانده بود و آلترناتيو خاصي براي او نداشت.

امروز در حالي مجمع عمومي باشگاه پرسپوليس برگزار خواهد شد که رضا درويش در تنگنا قرار گرفته. رقبا نظير استقلال، تراکتور و سپاهان تقريباً بازار را شخم زده‌اند و از ستاره‌هاي ليگ گرفته تا بازيکنان خارجي، يکي پس از ديگري به خدمت گرفته و حتي با مشکل سقف بازيکن مواجه شده‌اند اما اين موضوع براي سرخ‌ها صدق نمي‌کند و آن‌ها جاي خالي هم دارند.

پرسپوليس در 2 هفته اخير ليگ موفق به کسب پيروزي نشده و جمعه هم به مصاف فولاد خوزستان با هدايت يحيي گل‌محمدي خواهد رفت. رضا درويش امروز مي‌بايست مديران کنسرسيوم بانکي را به سياست‌هاي نقل‌وانتقالاتي‌اش قانع کند وگرنه روزهاي پرتلاطمي پيش روي اوست و البته مشخص نيست او ماندني باشد يا نه.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html