پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272226
مصوبه حمايت بانک‌ها از بازار سرمايه تا سقف ۱۰ هزار ميليارد تومان به تصويب رسيد
تاریخ انتشار : 1403/05/31 10:23:52
نمایش : 75
هيات عالي بانک مرکزي به رياست «محمدرضا فرزين» مصوبه حمايت بانک‌ها از بازار سرمايه را تا سقف ۱۰ هزار ميليارد تومان به تصويب رساند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از بانک مرکزي، در جلسه فوق‌العاده هيأت عالي به تاريخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در خصوص حمايت از بازار سرمايه به مبلغ ۱۰ هزار ميليارد تومان تصميم گيري شد.

همچنين هيات عالي بانک مرکزي گزارش شماره ۱۴۰۳/۲۸۷۴۱ را مصوب کرد که بر اساس آن، تملک واحد سرمايه‌گذاري «صندوق سرمايه‌گذاري مشترک توسعه بازار سرمايه» توسط موسسات اعتباري بنا به تشخيص رئيس‌کل بانک مرکزي، به مدت حداکثر ۲ سال در مصاديق سرمايه‌گذاري غيربانکي مندرج در «دستورالعمل سرمايه‌گذاري در اوراق بهادار» لحاظ نشود.

گفتني است مبلغ مصوبه مزبور ۱۰ هزار ميليارد تومان بوده و حسب درخواست موسسات اعتباري و به تشخيص رئيس کل بانک مرکزي تخصيص داده خواهد شد.

همچنين رئيس‌کل بانک مرکزي از سازمان بورس خواسته است که دغدغه سهامداران در نحوه تزريق اين منابع به بازار سرمايه را مبنا قرار داده و به گونه اي برنامه ريزي شود که اين مبلغ به‌صورت تاثيرگذار در بازار سرمايه نقش داشته با
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html