پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272223
همه دولت‌ها، ملت‌ها و سازمان‌ها در مقابل فاجعه در غزه مسئوليت دارند
تاریخ انتشار : 1403/05/30 08:43:37
نمایش : 74
سخنگوي وزارت خارجه گفت: همه دولت‌ها و همه ملت‌ها و سازمان‌هاي بين‌المللي در مقابل فاجعه هولناک جاري در نوار غزه، مسئوليت دارند و چنانچه عمل نکنند در محکمه تاريخ و وجدان‌هاي بيدار بشري، براي هميشه محکوم و شايسته سرزنش هستند.
ناصر کنعاني در پيامي در شبکه ايکس نوشت: در ميان بي‌عملي بهت برانگيز مجامع و سازمان‌هاي مسئول بين‌المللي و فقدان اقدام مؤثر کشورهاي اسلامي و عربي و در زير آتش حمايت‌هاي بي‌دريغ تسليحاتي آمريکا و هم پيمانان غربي آن از رژيم آپارتايد صهيونيستي، تعداد شهداي ‎غزه از مرز چهل هزار تن گذشت.

حدود ۱۵ هزار نفر از شهدا، کودکان هستند و پيکرهاي حدود ۱۰ هزار شهيد فلسطيني نيز، در زير آوارها مدفون باقي مانده‌اند.

آيا براي بيدار شدن وجدان‌هاي خفته بشري در جهان و بي‌خواب شدن سران و مقامات کشورها و سازمان‌هاي بين‌المللي، اين آمارهاي دهشتناک همچنان بايد مسيري صعودي بپيمايد!؟

اين يک شرم ابدي براي جهان به ظاهر متمدن امروز و سازمان‌ها و نهادهاي مسئول بين‌المللي است که يک رژيم جعلي تمامي اصول، قوانين و مقررات آمره و عرفي بين‌المللي را به سُخره گرفته و در مقابل ديدگان همه جهان، آزادانه و به شنيع‌ترين روش‌ها به نسل‌کُشي يک ملت تاريخي و ريشه‌دار مشغول است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html