پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272218
خدمت رساني قرارگاه منطقه‌اي کربلا به زوار اربعين حسيني
تاریخ انتشار : 1403/05/28 11:04:01
نمایش : 93
فرمانده قرارگاه منطقه‌اي کربلا با بيان اهميت مراسم جهاني اربعين حسيني به نقش آفريني اين قرارگاه در برقراري امنيت خط مرزي اشاره کرده و از خدمت رساني به زوار مرزهاي جنوب غرب کشور خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از روابط عمومي قرارگاه منطقه‌اي کربلا نيروي زميني سپاه، سردار احمد خادم سيدالشهداء با تسليت و تعزيت ايام اربعين سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام و ياران باوفايش به مردم ولايت مدار ايران اسلامي ابراز داشت: اولين کسي که سنت زيارت اربعين حسيني را پايه گذاري کرد و روز ۲۰ صفر سال ۶۱ هجري قمري بعد از واقعه کربلا به زيارت امام حسين عليه السلام مشرف شد جابر بن عبدالله انصاري و عطيه بود و امروز اين راهپيمايي بزرگ جهاني شده است.

وي افزود: قطعاً پيام اربعين، اقتدار امت اسلامي و بيانگر مبارزه با ظلم و ستم ستمگران خصوصاً در اين برهه از زمان افشاگري عليه جنايات اسرائيل غاصب است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌اي کربلا خاطرنشان کرد: مردم جهان امروز فارغ از هر مليت و مذهبي گرد بيرق حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام جمع مي‌شوند و با محبت، مودت و وحدت تصاوير ارزشمندي را آفريده و کارهاي بسيار بزرگي را رقم خواهند زد.

سردار خادم سيدالشهدا ادامه داد: اربعين يک سازماندهي براي آمادگي ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف است.

وي افزود: برقراري امنيت، خوراک و اسکان سالانه اين جمعيت عظيم بيش از ۲۰ ميليون نفر آن هم به صورت داوطلبانه و عاشقانه از عجايب جهان مادي گراي امروز است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌اي کربلا نيروي زميني سپاه با برشماري خدمات مختلف اين قرارگاه به مردم عزيزمان در ايام شريف اربعين حسيني بيان نمود: بحمدالله اقداماتي از سوي قرارگاه کربلا بمنظور بهره مندي بيشتر زوار از برکات زيارت اربعين و با توجه به گرماي شديد هوا و رفاه حال زائران مضجع منور حسيني اجرا شده که برپايي مواکب اربعين در عراق و کمک به برقراري سفره ۸۰ کيلومتري از نجف تا کربلا و در مرز شلمچه با اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و تبليغي از جمله اين فعاليت‌ها است.

وي افزود: خوزستان پايتخت موکب ها در ايران اسلامي است و نيروهاي مسلح اعم از مرزباني، ارتش، فراجا، اداره اطلاعات، بسيج و سپاه، استانداري خوزستان، هلال احمر، پايانه‌هاي مسافربري و ديگر نهادهاي دولتي و نظامي همه دست به دست هم دادند تا زائرين بتوانند به راحتي به محضراباعبدالله الحسين عليه السلام مشرف گردند.

سردار خادم سيدالشهدا اظهار نمود: قرارگاه کربلاي نيروي زميني سپاه علاوه بر برقراري امنيت در خط مرزي، اقدام به داير نمودن بيمارستان و خدمت رساني در مرزهاي شلمچه، چذابه و توسط گروه ۲۴ بعثت نيز اقدام به برپايي موکب و بيمارستان در مرز باشماق نموده است و ما براي تردد آسان زوار از مرزها اقدام به احداث سايبان، مه پاش و ۱۰ دستگاه کولر در مرز مشترک ايران و عراق در چذابه و شلمچه نموديم.

وي افزود: افتخار ما خدمت به اقامه کنندگان عزاي حسيني است و ما با افشاگري زينبي و حفظ وحدت عليه رژيم سفاک و کودک کش صهيونيستي مي‌توانيم اين غده سرطاني را براي هميشه از صفحه روزگار محو کنيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html