پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272213
پرده‌برداري از راز بزرگ در المپيک؛ کتف حسن يزداني ۵ بار در رفت و ساروي با رباط پاره کشتي گرفت!
تاریخ انتشار : 1403/05/20 12:04:44
نمایش : 102
پزشک معتمد فدراسيون کشتي از يک راز بزرگ درباره مصدوميت حسن يزداني در فينال المپيک پرده برداشت.
سهراب کيهاني، جراح ارتوپد و پزشک معتمد فدراسيون کشتي پس از شکست حسن يزداني در فينال کشتي آزاد المپيک پيرامون مصدوميت وي اظهار داشت: يزداني بخاطر جراحي که انجام داده بود، بعد از دوران بازتواني که پشت سر گذاشت، بلافاصله وارد يک مسابقه سنگين يعني المپيک شد. من نزديک تشد بودم و ديدم کتف يزداني ۵ بار در رفت و آن را جا انداختند و توانست ادامه دهد. بايد ياد آور شوم براي جا انداختن يک بار کتف، بايد فرد بيهوش شود و جا انداخته شود چرا که درد شديدي خواهد داشت. اين پسر ۵ بار با غيرتي که داشت اين کار را تحمل کرد و به مسابقه ادامه داد. حسن يزداني کار بزرگي کرد و مي‌دانم با چه درد و فشاري به کار خود ادامه داد.

وي درباره مصدوميت ساير ورزشکاران در المپيک پاريس نيز عنوان داشت: ورزش قهرماني همراه خود مصدوميت دارد، مثل ناهيد کياني که با مينيسک پاره وارد بازي‌هاي المپيک شد و چاره‌اي هم نداشت چون اگر عمل مي‌کرد، المپيک را از دست مي‌داد. با مشورتي که کرديم قرار شد همانند اتفاقي براي يزداني افتاد ادامه دهد.

اين جراح ارتوپد در خاتمه گفت: محمدهادي ساروي در فينال رباط صليبي‌اش پاره شد و يک تا ۲ دقيقه با اين وضعيت بازي کرد و توانست مدال طلا بگيرد. علي‌رضا مهمدي نيز همين گونه بود که به مدال نقره رسيد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html