پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272210
سوريان: المپيک ميدان بسيار سختي است اما شرايط براي افتخارآفريني مهياست
تاریخ انتشار : 1403/05/14 08:13:38
نمایش : 125
قهرمان 7 مداله کشتي فرنگي المپيک و جهان گفت: المپيک شرايطش متفاوتر از همه رويدادهاي ورزشي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميد سوريان نايب رئيس فدراسيون کشتي درباره آخرين وضعين فرنگي کاران براي بازيهاي المپيک اظهار داشت: تا به اينجاي کار همه چيز خوب بوده و اميدوارم که در ادامه نيز خدا کمک کند و طي روزهاي آتي نيزکشتي گيران با شرايط ايده آل پا به ميدان رقابت بگذارند و بهترين نتيجه را کسب کنند.

وي در مورد حضور کشتي گيران خارج از دهکده گفت: صد در صد مفيد خواهد بود، تدبيري که انجام شده با توجه به گزارش و اخباري که از دهکده در روزهاي اخير مطرح شده و فارغ از آن، تجربه حضور در 3 رقابت المپيک که 2 ميدان آن با شکست همراه بود مي تواند دليلي بر اين موضوع باشد.

سوريان ادامه داد: دليل اين شکست ها، فضاي داخل دهکده، استرس حضور در آن محيط، شرايط سخت رقابتي که ايجاد مي کند بود و به نظرم اين کار خوبي از سوي فدراسيون بوده تا کشتي گيران در فضاي مناسب با آرامش خاطر تمرينات را دنبال کنند.

وي در مورد عملکرد کشتي گيران گفت: تمامي تدابيري که لازم بود، از سوي فدراسيون لحاظ شده و با توجه به تلاش هاي شبانه روزي فدراسيون، کادر فني و قهرمانان، شرايط براي افتخارآفريني مهيا است، اما بايد بپذيريم که المپيک ميدان بسيار سختي است و همه رقبا تلاش کرده اند، ولي ما اميدواريم.

سوريان در پايان خاطرنشان کرد: مردم عزيز براي کشتي گيران دعا کنند، اميدوارم اتفاقات خوب بيافتد و دل هموطنان ما شاد شود و پرچم کشورمان به اهتزاز درآيد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html