پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272204
اردو ۳ روزه تيپ جهادي مستضعفين در شهر چليچه
تاریخ انتشار : 1403/05/10
نمایش : 325
مسئول پيگيري‌هاي ستاد مرکزي تيپ جهادي مستضعفين گفت: تيپ جهادي مستضعفين تاکنون بيش از ۵۰ نقطه محروم در کشور عمليات پزشکي و دندانپزشکي انجام داده است.
عماد جمشيدي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: خدا رو شکر که يکي ديگر از اردوهاي مجموعه تيپ جهادي مستضعفين با همکاري موسسه سلامت بنياد علوي وابسته به بنياد مستضعفان در استان چهارمحال و بختياري شهر چليچه به اتمام رسيد.
 
وي بيان داشت: در اين اردو ۳ روزه با اعزام بيش از ۳۰ نفر تيم پزشکي و دندانپزشکي چيزي بالغ‌بر ۳۰۰۰ خدمت شامل خدمات متخصص زنان و ماما، سونوگراف، چشم، ويزيت پزشک عمومي و ارائه داروي رايگان، ويزيت روان‌شناس، خدمات دندانپزشکي شامل خدمات کشيدن، ترميم به‌صورت آمال گام و کامپوزيت و آموزش بهداشت دهان و دندان به مردم عزيز ارائه شد.
 
ناگفته نماند: شهر چليچه براي اولين بار شاهد نيروهاي جهادي در شهرشان بودند و استقبال خوب و شايان‌ذکر از مجموعه انجام دادند.
 
مجموعه تيپ جهادي مستضعفين با اعزام تيم بهداشت و درمان و دندانپزشکي و هم افزايي و همکاري با ارگان هاي مختلف بيش از ۷۵ عمليات در اين حوزه انجام داده است.
 
مأموريت مجموعه تيپ اعزام نيروي جهادي به مناطق محروم تمام استان‌هاي کشور مي‌باشد و تاکنون بيش از ۵۰ نقطه محروم در کشور عمليات پزشکي و دندانپزشکي انجام داده است.


چليچه شهري در بخش جونقان از توابع شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html