پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272203
هشدار دادستان به برهم زنندگان نظم و امنيت در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1403/05/10
نمایش : 105
دادستان شهرستان فارسان گفت: با برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه و کساني که با آرامش و امنيت جامعه جان و مال مردم را خدشه‌دار و باعث به خطر افتادن سلامت عمومي جامعه باشند بدون اغماض برخورد خواهد کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي درويش زاده دادستان فارسان از دستگيري شش تن از عاملين نزاع رخ‌داده در مکان گردشگري پيرغارروستاي ده چشمه و بازداشت و رسيدگي به اتهامات آنان با قاطعيت بيان نمود.
 
وي افزود: عامل تيراندازي در خيابان ارتش شهر فارسان دستگير و با صدور قرار بازداشت موقت توسط داديار محترم شعبه اول روانه زندان گرديد.
 
دادستان شهرستان فارسان مهدي درويش زاده بيان داشت با برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه وکساني که با آرامش و امنيت جامعه جان و مال مردم را خدشه‌دار و باعث به خطر افتادن سلامت عمومي جامعه باشند بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وي بيان داشت: عامل آتش‌سوزي يک باب مغازه در شهر گوجان دستگير و با قرارتامين متناسب توسط داديار محترم شعبه اول روانه زندان گرديد.
 
دادستان شهرستان فارسان تصريح داشت: امنيت مردم محترم شهرستان فارسان خط قرمز اين مجموعه بوده و با برهم زنندگان آن با قاطعيت برخورد خواهد شد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html