پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272191
مسؤوليت اجتماعي خطيرتر از مسئوليت فردي است
تاریخ انتشار : 1403/05/01 18:33:21
نمایش : 169
معاون حقوقي، امور مجلس و استان هاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور گفت: از مسؤوليت اجتماعي که برعهده داريم سخت سوال خواهند کرد، مسؤوليت‌هاي اجتماعي يک فرد از مسؤوليت‌هاي شخصي وي قطعا خطيرتر خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي «جهانبين نيوز»، حجت‌الاسلام و المسلمين عرب انصاري ظهر امروز در آيين تکريم و معارفه رئيس جديد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: بيشترين حافظان قرآن در غزه هستند، منطقه‌اي بسيار کم وسعت که قاريان و حافظان قرآن بسياري در آن وجود دارد.

وي افزود: الفت با قرآن به حدي به آنان پايداري و استواري بخشيده است که امروز به الگو و اسوه‌اي در جهان معاصر تبديل شده‌اند و معادلات جهاني را به هم زدند، هيچ گاه اجماع جهاني عليه رژيم قاصب صهيونيستي صورت نگرفته بود اما امروز اين اتفاق رخ داده است و به جز آمريکا و انگليس که توسط صهيونيست‌ها اداره مي‌شوند عمده کشورهاي دنيا فهميده‌اند و از مردم مظلوم فلسطين حمايت مي‌کنند.

معاون حقوقي، امور مجلس و استان هاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور ادامه داد: درسي که از عاشورا مانده است، اين است که بازماندگان بايد حماسه‌ها را حفظ و بازگو کنند، اگر مجاهدت حضرت زينب (س) و حضرت سجاد (ع) نبود هيچ چيزي از قيام بزرگ عاشورا و آن حماسه بزرگ نمي‌ماند.

انصاري عنوان کرد: اسراي دشت کربلا آزادگان، حاکمان و پيام‌آوران واقعه کربلا بودند که حماسه خلق کردند.

وي خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌ها بايد مدنظر باشد و فريادمان در اين خصوص رسا باشد، ما پيام‌آوران عاشوراي دهه 60 تا الان هستيم، هر روزمان بايد عاشورا و هر همه جا بايد کربلا باشد.

معاون حقوقي، امور مجلس و استان هاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور اضافه کرد: وظيفه انعکاس واقعه عاشورا بر عهده همه است، اينکه فردي در يک پست و ديگري متصدي پست ديگري است، مهم نيست، منطق اصلي «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ» است.

انصاري بيان کرد: از مسؤوليت اجتماعي که برعهده داريم سخت سوال خواهند کرد، مسؤوليت‌هاي اجتماعي يک فرد از مسؤوليت‌هاي شخصي وي قطعا خطيرتر خواهد بود.

انتهاي خبر/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html