پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272172
دعوت ايران از روسيه براي پيوستن به کميته سه‌جانبه قضايي مقابله با تروريسم
تاریخ انتشار : 1403/04/28 10:06:04
نمایش : 113
معاون امور بين‌الملل قوه قضائيه و سفير روسيه در ايران بر گسترش همکاري‌ها در حوزه حقوقي و قضايي، به‌ويژه مقابله با تروريسم تاکيد کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار«الکسي ددوف» سفير روسيه در ايران با «کاظم غريب آبادي»، معاون امور بين‌الملل قوه قضاييه و دبير ستاد حقوق بشر ايران ديدار و گفت‌وگو کرد.

غريب آبادي در اين ديدار از روسيه دعوت کرد تا به کميته سه‌جانبه قضايي مقابله با تروريسم مرکب از ايران، عراق و سوريه بپيوندد.

معاون رئيس قوه قضائيه همچنين با اشاره به همکاري هاي موجود قضايي ميان ايران و روسيه در حوزه هاي انتقال محکومان، استرداد مجرمان و معاضدت‌ قضايي در امور کيفري و مدني، بر آمادگي جمهوري اسلامي ايران براي توسعه اين همکاري ها و تبادل تجربيات تاکيد کرد.

طبق گزارش وبگاه مديريت ارتباطات و اطلاع‌رساني معاونت امور بين‌الملل قوه قضائيه و ستاد حقوق بشر، غريب‌آبادي در ادامه ضمن انتقاد از استفاده ابزاري آمريکا و برخي کشورهاي غربي از حقوق بشر، گفت: همکاري‌هاي خوبي بين ايران و روسيه در حوزه حقوق بشر در سطح دوجانبه و بين‌المللي وجود دارد و طرفين مصمم به مقابله با رويکردهاي سياسي و تبعيض آميز در اين حوزه هستند.

سفير روسيه نيز در اين ديدار ضمن استقبال از پيشنهاد معاون رئيس قوه قضائيه براي توسعه ترکيب کميته مشترک قضايي مقابله با تروريسم، بر آمادگي مسکو براي توسعه همکاري هاي حقوقي و قضايي و حقوق‌بشري و مقابله با تحريم‌هاي يکجانبه تاکيد کرد.

منبع:دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html