پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272168
در مسيري انتخاباتي که امروز قدم بر ميداريد آينده شما را مي‌سازد
تاریخ انتشار : 1403/04/15 15:03:20
نمایش : 24
امام‌جمعه فارسان گفت: در انتخابات امروز اين سرانگشت شماست که مي‌تواند همه جور رقم بزند و نتيجه را به نفع کشور کند يا جور ديگري رقم بزند. همه‌اش به مردم بستگي دارد؛ به اراده شما در اين مسيري که داريد قدم برمي‌داريد و آينده‌نگري خواهيد داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: خودم و همه‌ي شما نمازگزاران محترم را به رعايت و تقويت و تسديد تقواي الهي دعوت مي‌کنم. متقين از شرک بري هستند و به هيچ قسم از اقسام شرک مبتلا نيستند. اميرالمؤمنين عليه‌السلام در حکمت ۲۴۴ از حکم نهج‌البلاغه ۲۰ مورد را اشاره‌کرده‌اند که خداوند واجب کرده است فرمودند: خداوند ايمان را به خاطر پاکى از شرک واجب کرده است.
 
 امام‌جمعه فارسان به حماسه محرم اشاره داشت و افزود: آرام‌آرام به ماه امام حسين و شور و حماسه محرم نزديک مي‌شويم. خيمه‌هاي معرفت و انسان‌سازي عَلم مي‌شوند و هر کس به‌اندازه استعداد خودش از اين درياي بيکران معرفت و شعور بهره مي‌برد.
 
وي تصريح کرد: امام حسين (ع) مظهر رحمت واسعه الهي است که هم ارائه طريق مي‌کند و راه نشان مي‌دهد و هم دستگيري مي‌کند و به مقصد مي‌رساند. هم چراغ است که راه را نشان مي‌دهد و هم کشتي است که به مقصد مي‌رساند. مسجدها و هيئات را مثل هميشه پرشور حفظ کنيد. مديران محترم هيئت‌امنا پايگاه‌هاي بسيج مساجد کانون‌ها با هماهنگي و همکاري براي همه لحظاتِ جلساتي که دارند برنامه داشته باشند. سعي کنيد همه مشارکت داشته باشند بخصوص نوجوانان و جوانان.
 
 
حجت‌الاسلام محسن ملک پور به انتخابات امروز اشاره داشت و بيان داشت: تشکر کنم از عزيزاني که اول وقت رأي خود را به صندوق انداختند. عزيزان ديگر هم زودتر با قصد قربت اقدام کنند که در کار خير بايد عجله داشت. حتماً ديگران را هم تشويق کنيد که با شوق و نشاط شرکت کنند تا دوستان شاد و دشمنان انقلاب اسلامي غمگين و ناکام بمانند. از خداي تعالي مي‌خواهيم شخص اصلح و مفيد به حال ملت و کشور منتخب مردم باشد. در اين چند روز حرف‌هاي زيادي زده شد که زماني مي‌خواهد که تبيين شود؛ کنشگري‌ها و بداخلاقي‌ها و اظهارنظرها.
 
وي عنوان داشت: بيانات رهبر معظم انقلاب کاملاً گويا و شفاف در چند نوبت وظيفه مردم را مشخص کرد که بايد به اصلح رأي بدهند؛ يعني به خود مردم واگذار کردند. مردم بگردند بررسي کنند دقت کنند اصلح را پيدا کنند و رأي بدهند؛
 
وي گفت: بيشتر متوجه شماست؛ اين سرانگشت شماست که مي‌تواند همه جور رقم بزند و نتيجه را به نفع کشور کند يا جور ديگري رقم بزند. همه‌اش به مردم بستگي دارد؛ به اراده شما در اين مسيري که داريد قدم برمي‌داريد و آينده‌نگري‌اي که خواهيد داشت.
 
حجت‌الاسلام ملک پور به وظيفه دولت چهاردهم در خنثي‌سازي تحريم‌ها اشاره داشت و افزود: مذاکره يک راهکار براي رفع تحريم است اما مهم‌تر از آن خنثي‌سازي تحريم است که در دولت سيزدهم، مورد توجه قرار گرفت و اقدامات مهمي در اين راستا انجام شد. يکي از راهبردهاي خنثي‌سازي تحريم، جلوگيري از زمينه‌هاي تشديد تحريم است که بايد بيش از پيش مورد توجه دولت چهاردهم قرار گيرد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html