پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272162
ما رئيس‌جمهوري مي‌خواهيم که در مقابل فساد بايستد و تزلزل نداشت باشد
تاریخ انتشار : 1403/04/07 11:55:15
نمایش : 27
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم عليه‌السلام استان چهارمحال و بختياري گفت: مردم در اين انتخابات با حضور حداکثري خود نه تنها به کشور و خودشان عزت بدهند بلکه با يک انتخاب درست کسي را انتخاب کنند که در مسير و ريلي که شهيد رئيسي گذاشته حرکت کند و مسير خدمتگزاري را پيش بگيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ويژه‌برنامه گراميداشت شهداي هفتم تير و اربعين شهداي خدمت با سخنراني سردار علي‌محمد اکبري، فرمانده محترم سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در مصلي امام حسين شهرستان فارسان برگزار شد.
 
در ابتداي برنامه عليرضا عربي‌ فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان ضمن ارائه گزارشي از برنامه‌هاي جهادي و تبييني برگزار شده در سطح شهرستان گفت: همه تلاش‌ها براي اين است که ما و مردم شهرمان بتوانيم انتخابي اصلح داشته و با يک انتخاب درست در انتخابات پيش رو بتوانيم آينده‌اي روشن را براي کشور ترسيم کنيم.
 
در ادامه برنامه سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم عليه‌السلام استان چهارمحال و بختياري در جمع مردم و بسيجيان شهرستان فارسان ضمن عرض تبريک به مناسبت اعياد قربان و غدير و همچنين تسليت به خاطر شهادت دولتمردان انقلاب شهيد بهشتي و همراهان ايشان و به‌خصوص فرا رسيدن چهلمين روز از شهادت دولتمردان گفت: دشمن از همان ابتداي انقلاب هر کاري که در توان داشت انجام داد تا به اصل انقلاب ضربه بزند. از ترورهاي دولتمردان نظير رجايي، شهيد بهشتي و باهنر گرفته تا تحميل جنگ اما به لطف خدا اين انقلاب روز به روز توانمندتر و قدرتمندانه‌تر پيش رفت.
 
وي در ادامه گفت: از شهادت دولتمردان يعني بهشتي و همراهان اين شهيد مي‌رسيم به شهادت دولتمرداني چون شهيد رئيسي. از همان ابتداي اتفاق سقوط بالگرد شهداي خدمت که همه منتظر خبر بودند رهبر انقلاب با يک سخنراني کوتاه گفت هيچ خللي در روند کشور پيش نخواهد آمد و با اين حرف‌ها يک آرامشي را به کشور القا کرد. چه‌بسا در بسياري از کشورها ما ديديم که با يک همچنين حادثه‌اي يک دولت سقوط و کشور به آشوب مي‌کشيد و اين است تأثير ولايت در کشور.
 
سردار اکبري در ادامه عنوان کرد: در بحث انتخاب اصلح الگوي رئيس‌جمهورها مي‌تواند رئيسي باشد يعني مي‌توانيم رئيسي را در يک کفه ترازو گذاشته و ببينيم کدام‌يک از کانديداهاي محترم به ايشان نزديک‌تر هستند. کانديدها همه خوب هستند اما ما بايد بگرديم و اصلح‌تر را انتخاب کنيم. يک اصل را من دقت کردم ديدم کساني که مطيع رهبر و ولي‌فقيه زمانشان بودند محبوب دل‌ها شدند.
 
وي عنوان داشت: شهيد رجايي که در زمان امام بود يا شهيد سليماني يا نهايتاً شهيد رئيسي. اطاعت‌پذيري از رهبري و ولي امر باعث محبوبيت در دل‌ها مي‌شود و ولايت‌پذيري نهايتاً منجر به عاقبت‌به‌خيري اين عزيزان شد. نه‌تنها عاقبت‌به‌خير شدند بلکه محبوب دل‌ها شده و قلوب مردم راهم تسخير کردند. پس اصل اول کانديداي اصلح ولايتمداري است. ولايتمداري به عمل است نه به زبان. بعضي هر جا به نفعشان است از رهبري دم مي‌زنند و هر جا نه مقابل ولي مي‌ايستند.
 
سردار اکبري در ادامه خاطرنشان کرد: يکي از مولفه هاي قدرت هر کشوري مردم محوري است به‌خصوص کشور ما که از شوراي شهر گرفته تا رئيس‌جمهور را مردم انتخاب مي‌کنند. مردم در اين انتخابات هم با حضور حداکثري خود نه‌تنها به کشور و خودشان عزت بدهند بلکه با يک انتخاب درست کسي را انتخاب کنند که در مسير و ريلي که رئيسي گذاشته حرکت کرده و دنباله‌رو آن باشد و همان مسير خدمتگزاري را پيش بگيرد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم به چند مورد از شاخص‌هاي شهيد رئيسي هم اشاره داشت و بيان داشت: يکي از شاخصه‌هاي اصلي شهيد رييسي جهادي بودن آيت‌الله رئيسي بود. با يک روحيه جهادي به مردم خدمت مي‌کرد در زمان شهادت رئيسي من به جمع همان مردمي رفتم که رئيسي به آن‌ها سر زده بود در استانمان، وقتي شهادت ايشان اعلام شد آن مردم مثل‌اينکه يکي از خودشان را از دست داده باشند عزاداري مي‌کردند.
 
وي تصريح کرد: هيچ جا نديديم که سپاه و بسيج مقابل دولتي قرارگرفته باشند امروز هم اگر برنامه‌هاي تبييني برگزار مي‌شود نه به اين خاطر که کسي خاص را معرفي کنيم بلکه مي‌خواهيم بهترين انتخاب اتفاق بيفتد و هرکس با رأي مردم بيرون بيايد او رئيس‌جمهور ماست و ما با تمام توان پشتيبان و همراه او خواهيم بود.
 
علي‌محمد اکبري افزود: اگر دستاوردهاي خارجي دولت سيزدهم را ببينيم مشخصاً اين دستاوردها نسبت به همه دولت‌ها پيش است. پس رئيس‌جمهور بايد انتقادپذير و مردم‌دار باشد ما رئيس‌جمهوري مي‌خواهيم که در مقابل دشمنان شجاع باشد نه اينکه در مقابل دشمن ضعيف و ترسو و با زبان نرم باشد اما با مردم خودش با زباني تند و از روي عصبانيت صحبت کند. در عمليات وعده صادق فرض کنيد رئيس‌جمهوري داشتيم ترسو اگر رئيس‌جمهور ترسويي بود مي‌گفت نه اگر بزنيد من فلان مي‌کنم و ... هيچ‌گاه عزتي که وعده صادق اتفاق نمي‌افتاد.
 
وي در پايان اظهار کرد: ما رئيس‌جمهوري مي‌خواهيم که در مقابل فساد بايستد و تزلزل نداشت باشد در زمان آيت‌الله رئيسي چقدر دست‌اندازي کردند به اسم خصوصي‌سازي به بيت‌المال اما ايشان مردانه ايستاد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html