پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272160
رئيس جمهوري منتخب حامي محرومان باشد
تاریخ انتشار : 1403/04/02 08:27:07
نمایش : 30
کارشناس مسائل سياسي گفت: دولت منتخب اگر به‌دنبال سعادت دنيا و آخرت، دعاي خير مردم و آباداني کشور است، بايد محرومان و مشکلات آن‌ها را سرلوحه کار خويش قرار داده و لحظه‌اي از رسيدگي به آن‌ها غافل نشود.
فريدون طاهري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي« جهانبين نيوز» اظهار کرد: اين انتخابات بسيار متفاوت‌تر از انتخابات‌هاي گذشته بود، هرچند که انتخابات در ايران هميشه يک حساسيت خاصي دارد، در اين انتخابات رياست جمهوري که از ويژگي‌هاي خاصي برخوردار بود خيلي‌ها تلاش مي‌کردند تا انتخابات را تحريم کنند و يا مردم را از حضور در پاي صندوق‌هاي راي نا اميد کنند.

وي افزود: از دشمنان انقلاب اسلامي و استکبار انتظاري غير از اين نمي‌رفت اما يکسري افرادي هم که اشتباهات بزرگي داشتند به زعم اينکه خودشون از همين مسير انتخابات و اعتماد مردم بزرگ شدند و همين افراد انتخابات را نيز تحريم کردند.

طاهري عنوان کرد: مردم نشان دادند که واقعاً با بصيرت اند و دلسوز ارزش‌هاي انقلابي و ديني هستند، همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند که اين مردم از مردم صدر اسلام و کوفه آگاه ترند و يکي از مصاديق آن همين انتخابات ۲۸ خرداد ماه بود.

کارشناس مسائل سياسي بيان کرد: علارغم همه مشکلات از جمله تحريم‌ها و همين کرونا که باعث ب تاخير افتادن انتخابات در خيلي از کشورها نيز شد که موجب ريزش زيادي در مشارکت آنها گشت، اما ملت ما همه اينها را پشت سر گذاشت و گزينه‌اي را انتخاب کردند که وعده مبارزه با فساد، کنترل تورم و رفع بيکاري‌ها، دفاع از ارزش‌ها را داده بود.

وي افزود: امروز رئيس جمهور منتخب با پشوانه بسيار خوبي انتخاب شد و نگاهي که بوجود آمد با اين حد از ميزان مشارکت مردم جامعه يک نگاه بسيار خوبي مي‌باشد.

طاهري ابراز کرد:مردم ما نشان دادند که به يک بلوغ سياسي خوبي رسيده اند و ديگر به وعده‌ها توجه نکردند و عملکرد کانديداها را مورد بررسي قرار مي‌دهند.

وي بيان کرد: يکي از نکات مهمي که بايد به آن توجه کرد اين است که مردم به سابقه افراد و عملکرد آنها در حوزه‌هاي مختلف اعتماد کردند، پس مردم در اين انتخابات ديگر حتي بر نگاه‌هاي قوميتي، وعده‌ها و تخريب‌هايي که در فضاي مجازي و مناظرات شد نيز اهمتي ندادند.

وي افزود: اين انتخابات يکي از بهترين انتخاباتي است که در طول اين سال‌ها گذشته در نظام جمهوري اسلامي اتفاق افتاد و قطعاً يک دوراني براي برگشت به اهداف و مسير انقلاب اسلامي که فرد سازي، جامعه سازي، دولت سازي و تمدن سازي بود است.

طاهري در پايان تصريح کرد: به نظر مي‌رسد در گام دوم انقلاب اين اولين انتخابي بود که به سمت مسير اهداف انقلاب اسلامي پيش مي‌رود، مردم دوست دارند دولتي بروي کار بياد که توجهش به محرومين، کار جهادي و ميداني عمل کردن باشد، تفاوت دولتي که رئيس جمهور و دولت آن مرد ميدان باشند با دولتي که مديريت آن مديريت ميز محور و اتاق محور باشد در همين امر است.

وي عنوان کرد: انتخاب رئيس جمهوري اهل عمل و کار جهادي و در پي آن دولتي کار آمد باعث مي‌شود تا کساني که نا اميد بودند و هنوز ترديد دارند، دوباره اميدوار شوند، مي‌توان اين انتخابات را تقاطع برگشت به مسير انقلاب اسلامي ناميد.

انتهاي خبر/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html