پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272155
تغيير ضريب امنيت ملي با مشارکت در انتخابات
تاریخ انتشار : 1403/03/27 10:24:04
نمایش : 46
کارشناس مسائل سياسي گفت: تغيير ضريب امنيت ملي با نوع مشارکت ما در انتخابات اتفاق خواهد افتاد، دشمن مي‌داند که برگ برنده‌اي در دست ندارد.
مجتبي نوروزي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي« جهانبين نيوز»، اظهار کرد: با توجه به اينکه مردم ما در شرايط بد اقتصادي قرار گرفته اند و شرايط خاصي در منطقه حاکم است حضور ما در انتخابات مي‌تواند بسيار موثر باشد.

وي با اشاره به اينکه، مردم در صحنه انتخابات نقش آفريني مي‌کنند بسيار مهم است گفت: انتخابات را از هر جهت بخواهيد به آن نگاه کنيد بسيار مهم است، ملت‌هاي آزاد جهان ايران را به چشم الگو نگاه مي‌کنند.

نوروزي با بيان اينکه شرايط اقتصادي و معيشتي مردم نگران کننده است گفت: تورم، بيکاري، فسادهاي اقتصادي و … باعث شده برخي از مردم نسبت به اصل انتخابات دلسرد شوند.

وي بيان داشت: شرکت ما در انتخابات چند حسن دارد و عدم آن چند ضرر بسيار جدي براي محيط شخصي و براي محيط اجتماعي ما دارد، انتخابات يک حق است فراتر از تکليف شرعي که مراجع تقليد بر عهده ما گذاشتند که شرکت کنيم و از اين حقمان نگذريم.

نوروزي افزود: انتخابات يک حق ملي نيز هست که رهبر انقلاب فرمود فارغ از اينکه شما تعلق خاطر به جمهوري اسلامي داريد و در انتخابات شرکت مي‌کنيد، و اين رأي دادن باعث مي‌شود محيط بيروني شما در حوزه سياست، اقتصاد و فرهنگ بر اساس رأي من و شما مديريت شود، نکته دوم اينکه بحث امنيتي مسئله است که اين امنيت در محيط‌هاي مردم سالارنقش آفريني مي‌کند.

وي خاطر نشان کرد: مقبوليت مردمي باعث افزايش ضريب امنيت ملي در همه کشورها مي‌شود به ويژه در جمهوري اسلامي ايران که ۴۳ سال نظام سلطه جهاني به صورت نا مشروع دنبال فاصله انداختن بين مردم و حاکميت است و سال هاست که منتظر اين قصه هستند که ببينند جمهوري اسلامي ايران از بدنه مردمي جدا شده است.

نوروزي اضافه کرد: موسساتي در آمريکا نشستند برنامه ريزي کردند و به اين نقطه رسيدند که يکي از علت‌هايي که جمهوري نظامي ايران برامده از انقلاب اسلامي ايران است و تا الان زمين نخورده به خاطر همين انتخاباتي است که در ۴۳ سال گذشته در کشور برقرار شده و جريان انتقال قدرت و تغيير نخبگان را در کشور به وجود اورده است.

وي با تاکيد بر اينکه تغيير ضريب امنيت ملي با نوع مشارکت ما در انتخابات اتفاق خواهد افتاد گفت: در فضاي که اطراف ما را موج امنيتي فرا گرفته است نظام سلطه تمام پول‌ها را در منطقه، خواورميانه و غرب اسيا آورده، اينجا امدند که ايران را نهايت نا امن کنند.

نوروزي با اذعان بر اينکه اگر در انتخابات شرکت نکنيم بهانه را بدست کشورهاي بيگانه داده ايم آنها بدون تعارف جسارت دخالت در کشور ما را به خود مي‌دهند گفت: اگر بخواهيم اتفاق مثبتي در جهت مطلوبيت براي ما بيفتد، شرايط زندگي خوب شود، تبعيض و فساد از بين برود چاره‌اي جز شرکت در انتخابات نداريم.

وي ابراز کرد: براي رونق و رشد اقتصادي که دغدغه همه ماست به دو طريق حاصل مي‌شود شکل گيري نهاد قوي کارآمد که توسط من و شما و نظام مردم سالاري شکل مي‌گيرد و اگر رأي ندهيم اين اتفاق شکل نمي‌گيرد.

نوروزي با تاکيد بر اينکه ما موضع خودمان نسبت به انتخابات را بايد نگاه کنيم گفت: اگر شرايط موجود بد است به خاطر بد راي دادن ما در دوره گذشته بوده است و الان با راي ندادن کار نه تنها بهتر نمي‌شود بلکه از اين وضعيت بدتر نيز خواهد شد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: بايد در انتخابات شرکت کنيم و به دور از احساس و قومي قبيله‌اي فرد اصلح را انتخاب کنيم.

انتهاي پيام/۱۰۲۰ ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html