پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272154
۶ تخته فرش‌ کاخ سعدآباد پيدا شده‌ است/ تحقيقات درباره بقيه فرش‌ها ادامه دارد
تاریخ انتشار : 1403/03/27 10:09:53
نمایش : 46
سخنگوي قوه قضاييه در رابطه با آخرين وضعيت پرونده مفقود شدن ۴۸ تخته فرش کاخ سعدآباد توضيحاتي ارائه کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اصغر جهانگير سخنگوي قوه قضاييه در رابطه با مفقودي ۴۸ تخته فرش کاخ سعدآباد بيان کرد: اين پرونده به صورت دقيق و همه‌جانبه در حال پيگيري است، زيرا مسئله بيت‌المال و اموال عمومي از موضوعات خاص براي دستگاه قضايي است و کوچکترين مسامحه در اين حوزه را قبول نمي‌کند.

وي با بيان اينکه تاکنون ۶ تخته فرش با مشخصات معلوم و با شماره شناسنامه اموال رديابي و شناسايي شده است، گفت: فرش اول با نقشه لچک، فرش دوم با بافت شيراز، بافت سوم، چهارم و پنجم با بافت کرمان و فرش ششم با ابعاد مشخص در ساختمان‌ها و مجموعه‌هاي دولتي قرار دارند و همه آن‌ها از فرش‌ها نفيس هستند.

سخنگوي قوه قضاييه ادامه داد: فيلم، عکس و مشخصات تعدادي از فرش‌ها در اختيار مقام قضايي قرار دارد و در مورد ساير فرش‌ها تحقيقات ادامه دارد که پس از تکميل تحقيقات اطلاع رساني کامل انجام مي‌شود.

سخنگوي قوه قضاييه در نشست خبري روز سه‌شنبه (۲۲ خرداد) اعلام کرده بود که در رابطه با مفقودي تعدادي از فرش‌هاي کاخ سعدآباد پرونده قضايي تشکيل شده است و تعدادي از افراد مطلع احضار شدند.

جهانگير در اين نشست گفته بود برخي از فرش‌هايي که مدعي شده‌اند، سرقت شده، در ساير دستگاه‌هاي دولتي پيدا شدند که نشان مي‌دهد در مورد اين تعداد از فرش‌ها سرقتي رخ نداده است و تحقيقات در مورد ساير فرش‌ها ادامه دارد.

منبع:دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html