پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272150
کارشناس مسائل سياسي
هرقدر بيشتر پاي ارزش‌ها بمانيم قدرتمندتر خواهيم شد
تاریخ انتشار : 1403/03/24 10:48:50
نمایش : 44
کارشناس مسائل سياسي در همايش سياسي شهرستان فارسان گفت: ما رئيس‌جمهوري را نياز داريم که روند توليد قدرت در دولت شهيد رئيسي را درک کرده و آن را ادامه دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  همايش سياسي با حضور پرشور بسيجيان در حسينيه الزهرا سپاه ناحيه فارسان برگزار شد.

در اين برنامه عليرضا اسماعيلي کارشناس مسائل سياسي در جمع بسيجيان فارسان ضمن تسليت شهادت حضرت آيت‌الله رئيسي گفت: حضرت آقا در خصوص فوت رئيس‌جمهور شهيد جمله‌اي را فرمودند که کمتر يا به قولي ما اصلاً نشنيده بوديم. ايشان فرمودند که ما رئيس‌جمهور مغتنممان را از دست داديم.
 
عليرضا اسماعيلي در خصوص انتخابات پيش رو گفت: حضرت آقا فرموده‌اند حتي اگر کسي نظام اسلامي را قبول ندارد بيايد و راي بدهد اين يعني مفهوم مترقي انتخابات.در واقع انتخابات به اين شکل به‌منظور تأمين امنيت استفاده مي‌شود به عبارتي دشمنان ايران ميزان تهاجم به کشورمان را بر اساس ميزان اين مشارکت تعيين مي‌کنند.
 
وي نصريح کرد: امنيت زيربناي توسعه اقتصاد، سياست و همه‌چيز است پس مفهوم کلي انتخابات بسيار مهم‌تر از آن است که بگويم چه کسي انتخاب مي‌شود. بايد به اين درک برسيم که اگر درصد حضور در انتخابات پايين باشد ما به‌شدت در معرض تهديد قرار خواهيم گرفت.
 
اسماعيلي، کارشناس مسائل سياسي افزود: در همه جاي دنيا عملکرد يک دولت مي‌تواند اعتقاد مردم به‌نظام را کم و زياد کند اما دشمنان در خصوص کشور ما مي‌گويند انتخابات نشان مي‌دهد مردم چقدر موافق نظام هستند يا نيستند. لذا برآورد آن‌ها اين است که اگر مشارکت پايين باشد يعني نظام بدون مردم، اين يعني تحريم‌ها اثر گذاشته و لذا فشار اقتصادي را بر مردم ما بيشتر مي‌کنند.
 
وي در پايان گفت: حضرت آيت‌الله رئيسي حتي با شهادت خود نيز به اين کشور خدمت کرد و پس از شهادت اين سيد خدمتگزار فضاي گفتماني کشور بسيار متفاوت شده است. امروز فضايي که ايجادشده  در آن رقابت براي خدمت مطرح است و همه تلاش مي‌کنند خود را شبيه ايشان و دولت ايشان خدمتگزار معرفي کنند تا آراء بيشتري جذب کنند و اصولاً در اين فضا جريان‌هاي معاند خيلي نمي‌تواند عرض‌اندام کند چون فضاي عمومي کشور الان فضايي نيست که با حرف ساختارشکنانه بتوان رأي جمع کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html