پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272148
مربيان ورزشي سفيران فرهنگي در جامعه هستند
تاریخ انتشار : 1403/03/24 08:02:45
نمایش : 55
مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري گفت: مربيان ورزشي همچون معلمان شغل انبياء را دارا هستند و علاوه‌بر تربيت جسم و ارتقا استقامت بدني وظيفه تربيت معنوي و فرهنگي را بر عهده دارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از «جهانبين نيوز»، محمود سليمي در نشست با مربيان فرهنگي هيات‌هاي ورزشي با تبريک هفته گراميداشت ازدواج اظهار کرد: فرهنگ بخش جدايي‌ناپذير از زندگي انسان است توسعه مباحث فرهنگي در مقوله ورزش لازم و ضروري است و استان از ظرفيت بالاي مباحث فرهنگي برخوردار است.

وي تصريح کرد: مربيان ورزشي همچون معلمان شغل انبياء را دارا هستند و مسئوليت خطيري مهم بر عهده دارند و علاوه‌بر تربيت جسم و ارتقا استقامت بدني وظيفه تربيت معنوي و فرهنگي را بر عهده دارند و ورزشکاران به سمت مباحث فرهنگي سوق داده شود.

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري اخلاق و منش پهلواني را لازمه مقوله ورزش برشمرد و افزود: ايران اسلامي داراي فرهنگ غني است و گذشتگان ميراث گرانبهاي فرهنگي را براي ما به ارث گذاشتند و ما موظف هستيم از مباحث غني فرهنگي گذشتگان همچون منش پهلواني، اخلاق‌مداري بهره بگيريم و اين فرهنگ را به آيندگان منتقل کنيم.

سليمي با اشاره به اهميت هم‌افزايي فعاليت مربيان فرهنگي در راستاي هدفمند کردن برنامه‌هاي فرهنگي خاطرنشان کرد: سفيران فرهنگي بازوان توانمند براي نهادينه کردن مباحث فرهنگي در جامعه دارد و مربيان بايد با مغتنم شمردن فرصت در سالن‌هاي ورزشي، ورزشکاران را با مباحث فرهنگي، منش پهلواني و اخلاق‌مداري بيش از پيش آشنا کنند.

وي گفت: آموزش مباحث فرهنگي بايد به‌صورت منسجم، هدفمند و با شبکه‌سازي از طريق مربيان فرهنگي صورت گيرد.

انتهاي خبر/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html