پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272144
برنامه‌هاي تبليغاتي نامزدها در فضاي مجازي صداوسيما اعلام شد
تاریخ انتشار : 1403/03/24 07:54:54
نمایش : 40
هر نامزد انتخابات رياست جمهوري يک استوديوي اختصاصي براي توليد محتوا و يک صفحه اختصاصي در تلوبيون دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميدرضا ملاموسي‌زاده ـ قائم مقام معاون فضاي مجازي و دبير ستاد انتخابات اين معاونت که در شبکه خبر حاضر شده بود، درباره ويژه برنامه‌هاي انتخابات در فضاي مجازي سازمان صداوسيما، گفت: معاونت فضاي مجازي در دو بخش براي انتخابات برنامه دارد؛ يکي پويش شبکه‌هاي اجتماعي تحت عنوان «پويش جمهور» و ديگري برنامه «تبادل» که يک ويژه برنامه خاص است براي ايام انتخابات که در تلوبيون و شبکه آرا پخش مي‌شود و ديگر برنامه‌هايش ايجاد صفحات اختصاصي و در اختيار گذاشتن اين صفحات اختصاصي در سکوي تلوبيون با بيش از ۵۰ ميليون نصب و شبکه‌هاي اختصاصي به هر از کدام نامزدها و استوديوهاي اختصاص براي هر کدام از نامزدها براي استفاده ۲۴ ساعته است.

وي درباره چينش تصاوير در تلوبيون افزود: بر اساس قرعه کشي که روز اول سازمان صداوسيما انجام داد، آقاي پورمحمدي شماره يک بود و آقاي زاکاني شماره شش و بر اساس همين، ما مبنا را گذاشتيم قرعه کشي سازمان براي چينش تصاوير در تلوبيون و حتي تخصيص استوديوها. 

وي درباره استوديوها گفت: استوديوها در حقيقت امکاني است ۲۴ ساعته در اختيار نامزد و شبکه ستاد نامزد در حوزه فضاي مجازي قرار مي‌گيرد. در اين ۲۴ ساعت نامزد اين امکان را دارد که خودش و کارشناساني که معرفي مي‌کند، درباره ديدگاه‌هاي نامزد در استوديو خودشان دفاع کنند. ايجاد اين امکان از نظر فني با معاونت مجازي بود و عوامل فني و توليد را ما ايجاد کرديم، ولي اينکه چه محتوايي پحش شود را نامزد و نماينده تام‌الاختياري که معرفي مي‌کند برعهده دارد. اين يک شبکه ۲۴ ساعته است که در اختيار نامزد است که از سکوي تلوبيون پخش مي‌شود. همچنين استوديو رزرو پيش‌بيني شده است و قابليت اين را داريم که استوديوهاي ديگري هم استفاده بکنيم.

وي گفت: اين امکان وجود دارد که اين پخش به صورت ضبطي و زنده در استوديو و خارج از استوديو صورت بگيرد و به شکل تعاملي است به هر شبکه يک شماره اختصاصي در شبکه‌هاي اجتماعي و مجازي اختصاص داديم و مردم مي‌توانند از طريق شماره با خود نامزد ارتباط برقرار کنند.

وي درباره شروع اين امکانات افزود: سه نفر از نامزدها، نمايندگانش را معرفي کردند آقايان جليلي، زاکاني و قاضي زاده معرفي کردند، بقيه هم در تعامل هستيم که نمايندگانش را معرفي کنند.

وي درباره «پويش جمهور» هم گفت: اين پويش يک پويش مردمي است که به عنوان معاونت فضاي مجازي و صداوسيما، تسهيل کننده و کمک کننده از جهت تبليغات اين پويش است. اين پويش مي‌تواند عکس، دل نوشته، ويدئو يا کليپ باشد که از خودشان مي‌گيرند يا بتوانند يک چيزي را توليد بکنند، شماره‌هايي را قرار داديم در صفحات اجتماعي داخلي و خارجي، مي‌توانند محتوا را بفرستند و ما از همين محتوا استفاده مي‌کنيم و جوايزي هم به بهترين توليدات براساس قرعه کشي اختصاص مي‌دهيم.

وي درباره برنامه «تبادل» برنامه‌اي که توليد خود فضاي مجازي است گفت: برنامه «تبادل» يک برنامه چالشي فضاي مجازي است درباره انتخابات رياست جمهوري. اين برنامه از تلوبيون صفحه آرا پخش مي‌شود؛ شبکه‌اي که مخصوص خود معاونت فضاي مجازي است و همزمان با انتخابات مجلس راه‌اندازي شد. البته در انتخابات رياست جمهوي قبلي هم سابقه‌ دارد، ما هدفمان اين است که بياييم پازل ديگري از اطلاع‌رساني و آگاهي‌دهي به مردم را در فضاي مجازي تکميل کنيم.

وي افزود: اين برنامه هم قبل از مناظره‌ها و هم بعد از مناظره‌ها برنامه دارد؛ بر اساس اتفاقاتي که در داخل مناظره مي‌افتد با کارشناسان نامزدها درباره اتفاقاتي که در مناظره‌ها افتاده صحبت کنند که يک برنامه زنده است و در طول اين مدت کارشناسان مختلف دعوت مي‌شوند و درباره موضوعاتي مختلفي صحبت مي‌شود.

وي درباره تجربه معاونت فضاي مجازي گفت: مهم‌ترين تجربه معاونت مجازي زير بار بردن سکوي تلوبيون بود که بتوانيم براي هر نامزد يک صفحه اختصاصي در نظر بگيريم که بتوانند اطلاعات شخصي، سوابق و ويدئوهاي خودشان را بارگذاري کنند؛ اين شد مبنا که ما بتوانيم از طريق تلوبيون ويدئو بگيريم، محتواي توليدشده توسط کاربر را دريافت کنيم از مردم، يعني هر کدام از نامزدها اين امکان را دارند که يک ويدئوي درخواستي از طرف مردم دريافت کنند و اگر صلاح بدانند در شبکه‌هاي اختصاص خود پخش بکنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html