پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272135
غيرايراني‌ها درباره همستر چه مي گويند؟
تاریخ انتشار : 1403/03/20 09:06:01
نمایش : 131
بررسي رسانه هاي معتبر بين المللي نشان ميدهد بعد از بالا گرفتن تب همستر کمبات، ابهاماتي در خصوص وضعيت فعلي و آينده اين بازي کريپتويي مطرح شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تسنيم نوشت: همستر کامبت جديدترين بازي مبتني بر تلگرام است که بر مبناي کليک پايه گذاري شده است. اما حقايق بيشتر از کليک کردن يا ضربه زدن روي صفحه نمايش براي جمع آوري سکه در مورد اين بازي وجود دارد. به عنوان مدير عامل يک صرافي خيالي وظيفه شما اين است که استارت‌آپ جديد خود را به صدر صنعت ارتقا دهيد، و اين کار را با سرمايه‌گذاري در مواردي مانند بازاريابي، مجوزها، استعدادها، محصولات جديد و فراتر از آن انجام خواهيد داد.  و براي بازيکنان روزانه، يک مزيت بسيار بزرگ وجود دارد: يک ارتقاء ترکيبي روزانه که به شما ۵ ميليون سکه رايگان براي سرمايه گذاري در مراحل پيشرفت بعدي پاداش مي دهد. اين يک بازي برد-برد است که خزانه درون بازي شما را افزايش مي‌دهد و در عين حال درآمد غيرفعال شما را افزايش مي‌دهد و در نهايت در ايردراپ نمادين به نفع شما خواهد بود.

همستر کامبت به سرعت به بازي فراگيري در فضاي مجازي تبديل شده است. مبدعان اين بازي مدعي اند تاکنون بيش از ۶۰ ميليون بازيگر جذب کرده اند. اين بازي اگرچه از ماه مارس راه افتاده اما اخيرا پس از نهايي شدن ايردراپ نات کوين فراگير شده است. بزرگترين کانال تلگرامي با بيش از ۲۰ ميليون عضو براي اين بازي تشکيل شده است.

اين بازي در واقع خيلي شبيه نات کوين است که البته از مکانيک پيشرفته تري برخوردار است و دستور کار آن عبارت است از اين که کليک کن تا پول بدست بياوري. اين بازي از نوت کوين جذاب تر است و تعداد کاربران فعال بيشتر، بازاريابي خوب،‌ شرايط خوب در شبکه هاي اجتماعي و داشتن نقشه راه از ديگر نقاط قوت اين بازي است.

هدف  تلگرام از راه اندازي «همستر کامبت» چيست؟

به نظر ميرسد شبکه Ton به عنوان يک رقيب تازه نفس در مقابل شبکه هاي بلاک چين قديمي و معتبرتر به دنبال استفاده از ظرفيت کاربران شبکه هاي اجتماعي خود يعني تلگرام براي رشد و فراگيري هرچه بيشتر است.

در واقع از يک سو مخاطبان بيشتري به سمت اين شبکه اجتماعي سرازير شده و زنگ خطر براي ساير شبکه هاي اجتماعي جهاني از جمله واتس آپ و ...به صدا در خواهدآمد.

از سوي ديگر با اين آهنگ رشدي که در مورد رمز ارز يا توکن NOT ديده مي شود يک رقيب تازه نفس براي ساير رمزارزهاي معتبر پيدا خواهد شد. همچنين از اين پس وضعيت شبکه TONدر مقابل ساير شبکه هاي بلاک چين جالب توجه خواهد بود.

چه کساني به همستر کامبت پيوستند؟

بررسي ها نشان ميدهد عمده مخاطبان همستر کامبت فعالان پيام رسان تلگرام هستند. هم اکنون حدود ۲۰۰ نفر در سراسر جهان عضو شبکه اجتماعي تلگرام شده اند. اين درحالي است که تلگرام جز ۱۰ پيام رسان پر طرفدار فعلي نيست. هم اکنون واتس آپ با ۹۰۰ ميليون نفر مشترک در صدر پر مخاطب ترين شبکه هاي اجتماعي قرار دارد. عمده مخاطبان تلگرام در کشورهاي آسيايي و برخي کشورهاي شرق اروپا ساکن هستند. بر اين اساس اين پيام رسان دامنه نفوذ زيادي در آمريکايي شمالي و غرب اروپا نداشته و به همين نسبت مخاطبان بازي کريپتويي همستر کمبات نيز عمدتا ساکن مناطقي هستند که مخاطبان پيام رسان و شبکه اجتماعي تلگرام در آن حضور دارند.

روايت رسانه هاي معتبر خارجي از همستر چيست؟

اما همستر کامبت نقاط ضعف زيادي دارد. نداشتن وايت پيپر، وب سايت ضعيف، نداشتن آينده روشن از جمله نقاط ضعف اين بازي است. همچنين اگرچه درآمد زايي افراد زيادي را به سمت اين بازي کشانده است اما چشم انداز درآمد زايي روشني براي آن وجود ندارد. مشخص نبودن تعداد کل توکن ها چشم انداز روشني را براي درآمد زايي باقي نگذاشته است. همچنين ممکن است روش توزيع عادلانه نباشد. تيم توسعه اين بازي نيز نامشخص است به علاوه انرژي و زمان زيادي در اين بازي به هدر مي رود که هزينه و فايده را به لحاظ اقتصادي نامتعادل مي کند. تعداد زياد ماينرها و ظهور هکرها و رقباي احتمالي نيز آينده اين بازي را در هاله اي از ابهام قرار داده است و ممکن است زحمات شبانه روزي افراد را به هدر بدهد.

به هر ترتيب اين روزها بازي هاي  مدعي درآمدزايي زياد شده است و بايد در انتخاب بازي کمي دقت کنيم، زيرا اين طور نيست که در نهايت براي زماني که صرف مي کنيد، درآمد خواهيد داشت.

با توجه به اطلاعاتي که تاکنون در مورد پروژه همستر کمبت داده شده است، به نظر مي رسد با توجه به تعداد بالاي کاربران فعال، توکن اين پروژه حداقل به دليل جذابيت آن براي صرافي ها (معاملات حجمي) در ليست قرار گيرد. نکته اينجاست که آيا مي توانيد براي زماني که صرف مي کنيد درآمد کسب کنيد يا خير؟ اين بازي نسبت به پروژه مشابه نات کوين زمان بيشتري مي برد، بنابراين در پايان توصيه مي کنيم به بازي همستر کمبت به عنوان يک سرگرمي جانبي نگاه کنيد و تمام وقت خود را صرف پروژه اي نکنيد که نامشخص است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html