پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272133
استاندار چهارمحال و بختياري در شهر پر دنجان:
شهيد رئيسي از تربيت شدگان انقلاب اسلامي بود/مردم قدر خادمان صادق و متواضع خود را مي‌دانند
تاریخ انتشار : 1403/03/15 14:51:51
نمایش : 195
مراسم سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و گراميداشت شهداي عرصه خدمت در تپه نورالشهدا شهر پردنجان با حضور استاندار چهارمحال و بختياري، مسئولين استاني و شهرستاني برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري، با تسليت ارتحال امام راحل وعظيم الشان‌ و شهداي خدمت گفت: مردم قدر خادمان صادق و متواضع خود را ميدانند، مردم با حضور خود حماسه‌اي کم‌نظير آفريدند. اين حجم از جمعيت در مراسم تشيع پيکر شهداي عرصه خدمت فوق العاده بود. امروزه راه و رسم امام خميني (ره) و ديگر شهدا، الگويي براي قدم برداشتن در مسير پيشرفت است.
 
حيدري اظهار کرد: در سفر رئيس‌جمهور به استان چهارمحال و بختياري حقيقتاً مردم با حضور خود حماسه‌اي آفريدند که غيرقابل‌باور بود. مردم به‌صورت خودجوش و خودمحور از رئيس‌جمهور خويش استقبال کردند. به خاطره جو هواي نامناسبي که ميش بيني شده بود و هواشناسي بارندگي اعلام کرده بود و مردم محدوديت داشتن براي حضور در مصلي بازهم پشته درب‌هاي مصلي حضور پيدا کردند و عشق خود را به رئيس جمهورشان را نشان دادند. وي اين حرکت را بيعت با رهبري و حمايت از انقلاب دانست.
 
استاندار ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا خدمت خصوصاً شهيد جمهور گفت: شهيد رئيسي از تربيت‌شدگان انقلاب اسلامي بود و خدمت بزرگي به انقلاب اسلامي و به جامعه انجام دادند اين مرد بزرگ در زمان خدمت 3 ساله خود منشأ خدمات بسيار بزرگي هم در حوزه داخلي و هم حوزه خارجي شد.
 
وي در ادامه افزود: کمتر از يک ماه پيش استانداران کل کشور خدمت ايشان بوديم ، فصلي جلسه مشترک برگزار مي‌کردند و در اين جلسات ايشان و همه وزيران حضور داشتند و کليه صحبت‌هاي استانداران را مي‌شنيدند و وزيران موظف بودند به‌صورت ميداني مشکلات استان‌ها را بررسي کنند و به رفع مشکلات استان‌ها بپردازند کاري بسيار ارزشمند بود که پيوند بين ستاد انجام مي‌شد.
 
وي خاطرنشان کرد: در حوزه خارجي منشأ خدمات بزرگي بودند و عزت و سربلندي فراواني براي کشور داشتند، يکي از کارهاي تاريخي که ايشان انجام دادند عمليات وعده صادق بود که با هماهنگي حضرت آقا و شوراي امنيت ملي، اين اتفاق افتاد و قانون نيز مي‌گويد هر کار امنيتي و مهم را شوراي امنيت ملي به رياست رئيس‌جمهور، فرمانده سپاه، فرمانده ارتش، رئيس قوه قضائيه، رئيس مجلس، فرمانده نيروي انتظامي، وزير امور خارجه و وزير کشور هستند که تصميمات مهم را اتخاذ مي‌کنند و خدمت مقام معظم رهبري ارائه مي‌کنند و ايشان تصميم نهايي را مي‌گيرند و فرمان مي‌دهند و اين امر باعث ارتقاء امنيت ملي کشور و عزتمند شدن کشور و تنبيه متجاوزان شد که ديگر جرات تعدي نکنند
وي تصريح کرد: در حوزه ديپلماسي اقدام ديگري که انجام دادند جان دادن به جبهه مقاومت بود که به اين کار اعتقاد داشت و تقويت اين جبهه را بسيار خوب انجام دادند، نشست‌ها و سفرهاي مدامي که به کشورهاي خارجي داشت تعامل را چند برابر کرد مبادلات ايران با کشورهاي خارجي خصوصاً کشورهاي منطقه چند برابر شد، معاون اقتصادي وزارت خارجه را تقويت کرد.
 
استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در اول کار دولت 13 فروش نفت ما 300 هزار بيشتر نبود اين فروش نفت در دولت ايشان 5 برابر شد و صادرات چندين برابر به خاطر تعامل با کشورهاي خارجي بعد از حادثه پيش‌آمده بيش از 100 کشور ابراز همدردي کردند و تعداد زيادي نيز در اين مراسم شرکت کردند و در هفت‌کشور عزاي عمومي اعلام شد اين‌ها تنها به خاطر اقدامات اين مرد بزرگ در حوزه خارجي انجام داده بودند که مردم ما را سربلندتر و عزتمند تر کردند. اين شخصيت بزرگ تربيت‌شده انقلاب بود
 
وي خاطرنشان کرد: در حوزه داخلي منشأ تحولات بسيار بزرگي بودند اول اينکه غمخوار مردم بودند و دغدغه مردم را داشتند در بحث استان ما نيز بسيار پيگير بودند در ابتداي دولت ايشان زلزله‌اي در کوهرنگ وبازفت رخ داد که خرابي‌هايي نيز به بار آورد بعدازآن سيل بزرگي که به وجود آمد و بعد آن قطعي آب داشتيم و ديگر برف بسيار سنگيني که داشتيم و ايشان در سفر چين بودند و در آن سفر هم دغدغه مردم را داشتند و با بنده تماس گرفتند و از همه مسئولين خواستند جهت امدادرساني اقدام کنند
 
استاندار چهارمحال و بختياري انتخابات ۸ تيرماه را بسيار مهم دانست و از آحاد مردم و افراد تأثيرگذار خواست تا در برگزاري هر چه باشکوه‌تر و پرشورتر اين رويدادمهم سياسي تلاش کنند.
 
پردنجان نام شهري است در بخش جونقان از توابع شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري ايران است.اين شهر در شرق شهر فارسان، مركز شهرستان، و در فاصله كمتر از يك كيلومتري آن قرار دارد.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html