پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272125
بوکس انتخابي المپيک| پايان روياي المپيکي‌ ميثم؛ حذف قشلاقي برابر بوکسور ارمني
تاریخ انتشار : 1403/03/12 10:12:21
نمایش : 96
ميثم قشلاقي بوکسور وزن ۸۰ کيلوگرم ايران از گردونه رقابت‌هاي گزينشي المپيک کنار رفت‌‌.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از روابط عمومي فدراسيون بوکس؛ آخرين مرحله رقابت‌هاي بوکس گزينشي المپيک پاريس از روز جمعه (چهارم خردادماه) با حضور بيش از ۶۰۰ بوکسور در دو بخش زنان و مردان به ميزباني تايلند و در بانکوک آغاز ‌شده است. تيم ملي کشورمان نيز با 7 بوکسور در اين رويداد حضور يافته است.

امروز جمعه در وزن ۸۰ کيلوگرم، ميثم قشلاقي که پيش از اين کيم‌ جين‌ از کره‌جنوبي‌، سباستين‌ از دانمارک و گانزوريگ‌ از مغولستان را از پيش‌رو‌ برداشته بود، به مصاف رافائل‌ هووانسيان‌ از ارمنستان رفت و در مبارزه‌اي‌ نزديک، نتيجه‌ سه بر دو به سود حريف شد تا ميثم از رسيدن به نيمه‌نهايي و کسب سهميه باز بماند.

اين در حالي است که بوکسور ارمنستاني در راند سوم‌ بارها از روش‌هاي‌ منسوخ استفاده کرد و ۲ اخطار نيز گرفت و در حاليکه‌ همه منتظر ديسکاليفه‌ شدن او بودند، داور وسط چنين تصميمي‌ نگرفت‌.

پيش از اين مهدي پرويزي در وزن ۵۱ کيلوگرم به دومين پيروزي متوالي رسيد تا در دور بعدي و براي کسب سهميه المپيک با نماينده ساحل عاج روبه‌رو‌ شود.

فردا شنبه روزبه صفري در يک‌چهارم‌نهايي‌ سنگين وزن با داويت چالويان‌ نايب قهرمان سال ۲۰۲۱ از ارمنستان مصاف مي‌دهد و يکشنبه، مهدي پرويزي در ۵۱ کيلوگرم براي کسب سهميه المپيک با داويد‌ پنيا‌ از ساحل‌عاج‌ ديدار مي‌کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html